Wpis z mikrobloga

Grałem sobie w #cyberpunk2077 powolutku od premiery - nie miałem większych bugów, na pewno nie takich które uniemożliwiały mi skończenie questa, etc. Gra działała mi przyzwoicie na high/very high. Ogólnie dałbym grze solidne 7+/10.

No ale dzisiaj GOG zainstalował mi patcha 1.1.


- Grałem może ze dwie godziny, gra wysypała się 3 razy.
- Jednego questa reloadowałem 5 razy zanim skrypty zatrybiły (Cyberpsychoza krwawy rytuał), dobrze że miałem sejwa.
- Tekstury doczytują się na moich oczach, albo w ogóle tego nie robią i po rozpikselowanym mieście jeżdzą rozpikselwoane auta. NIE BYŁO TEGO WCZEŚNIEJ.
- Najgorsze co mnie dotychczas spotkało - miasto jest puste. Już nieraz biegałem przez parę minut i nie spotkałem ani jednego auta, czy przechodnia. Przed patchem nic takiego nie występowało.

Gra po tym patchu jest gorsza niż przed. Jeśli tak mają wyglądać te zapowiadane mejdżor apdejty to niech lepiej skończą wsparcie dla tej produkcji, tak jak EA zrobiłio z #masseffectandromeda.

#wiedzmin3 to był #!$%@? złoty strzał dla tej firmy, nie sądzę że już to powtórzą. Coś jak Norbi z "Kobiety są gorące" aha aha.
TragiKomediant - Grałem sobie w #cyberpunk2077 powolutku od premiery - nie miałem wię...
  • 30
- Jednego questa reloadowałem 5 razy zanim skrypty zatrybiły (Cyberpsychoza krwawy rytuał), dobrze że miałem sejwa.


@TragiKomediant: Ten kontrkat się buguje wszystkim od początku, ta baba się nie pojawia w wannie, ja dwa razy wczytywałem zanim z niej wyszła xD
@TragiKomediant: O sam design mi nie chodzi. Bardziej o brak doświadczenia w mechanikach, których taka gra wymaga. Powinni byli pójść za ciosem i w dwa lata zrobić kolejną część Wieśka z Ciri jako główną bohaterką- po pierwsze mogli dzięki temu rozwijać uniwersum a po drugie wszyscy byliby zadowoleni. Lewa strona, bo poswtałaby silna kobieca bohaterka a prawa, bo Ciri to po prostu sztos postać. Sukces byłby murowany.
@TragiKomediant: są ludzie, którym gra się podoba (np. mnie) i nic nikomu do tego. Cieszę się, że gra jest teraz, bo mogę grać teraz.
Wszystkim, którzy radzili by gra była wydana rok później… czy to był taki problem, żeby oddać grę po zakupie (po godzinie gry widać wszystko co jest i czego nie ma) i kupić ponownie rok później?
@TragiKomediant: Przecież to dawno było wiadome że ten silnik jest sztywny jak #!$%@? w burdelu, który nie był po prostu przygotowany na shootera z fizyką dostosowaną do modelu prowadzenia pojazdów, w wieśku tego nie było widać aż tak bardzo bo tam fizyka nie miała za bardzo co do roboty ( chociaż i tak pamiętam że każdy przeciwnik po pokonaniu lądował na ziemi i robił jakieś trikasy wygibasy a czasem wyjebywał w
@wykopyrek: Napisałem przecież, że grałem od premiery i bawiłem się całkiem dobrze. Ten szumnie zapowiadany patch 1.1 zepsuł mi (i nie tylko, z tego co czytam na reddicie) grę. Jeśli w przyszłym tygodniu nie wyjdzie jakiś hotfix do tej łatki, to wracam do 1.04, tak jak @P0kahontaz: napisał.

@wykopyrek: Najgorzej, że podstawy tej gry już nigdy nie będą lepsze. Nie wyobrażam sobie, że na tym etapie - kiedy gra
@TragiKomediant: Jestem ciekaw jakby im to wyszło gdyby zastosowali formułę z Wiedźmina 2 i nie padli ofiarą mema że każda gra musi mieć otwarty świat. Czyli wiele mniejszych, bardziej zamkniętych w sobie lokacji, które mogły być bardziej napakowane w zawartość, że na każdym kroku mogłoby być coś ciekawego ( coś jak Outer Worlds ). Pojazdów by się tam wcisnąć nie dało, a jeżeli już, to tylko jakieś ograniczone sekcje, no ale