@isomalta: co to za argument z tymi poręczami? przeciez jest ich pelno na takiej wysokości ze nawet najwiekszy skrzat by je dosiegnal, a z lawkami w teorii te na tyle sa wyższe, ale tylko w teorii ( ͡°͜ʖ͡°)
@oszty: #!$%@? o szooenie i generalizowanie. Ja mając 193cm też nie mieszczę się w standardach producentów aut mimo że jestem mężczyzną. Nie da się zrobić auta bezpiecznego dla wszystkich. Powiem więcej, w aucie nie mam słupka B, więc mam podwójnie #!$%@?.
@KakaowyTaboret: jeśli mniejsze manekiny o męskiej budowie ciała mają znaczny wpływ na bezpieczeństwo wyższych mężczyzn to jak najbardziej powinni oni też się tym zainteresować. Ale nie umniejsza to w żadnym stopniu problemowi na który chciała zwrócić uwagę ta "twitterowa julka" i nie rozumiem po prostu wyśmiewania jej.
@dulek ten wyzej to zalzin93 i tam masz linki do manekinow. Dysproporcja istnieje tez dlatego, ze zart z kobiet kierujacych samochodami nie powstal znikad. Czesto sie widzi, ze ma nos na szybie co przy uderzeniu poduszka wrecz szkodzi. Testy bezpieczenstwa przeprowadza sie w dokladnie okreslonym polozeniu fotela i przy okreslonej predkosci. Dodatkowo testy robi sie na nowych czescisch a nie na piecio czy pietnastoletnich.
Tak to jest problem z tym, że tutaj również mężczyźni są dyskryminowani.a wymiarom manekina chyba bliżej do kobiety niż faceta więc zastanawiam się kto jest bardziej bezpieczny typowy facet czy kobieta.
To trochę tak jakby każdy facet z branży biolchem kręcił aferę że stoły z wyciągami są za nisko i to dyskryminacja ¯_(ツ)_/¯ A po prostu większość osób w tych zawodach to kobiety.
wymiarom manekina chyba bliżej do kobiety niż faceta więc zastanawiam się kto jest bardziej bezpieczny typowy facet czy kobieta.
ale tu się nie ma co zastanawiać, ktoś na samym początku dyskusji przytoczył tutaj badania które udowadniają że w przypadku wypadków samochodowych kobiety mają 17% większe szanse na odniesienie obrażeń śmiertelnych.
ale tu się nie ma co zastanawiać, ktoś na samym początku dyskusji przytoczył tutaj badania które udowadniają że w przypadku wypadków samochodowych kobiety mają 17% większe szanse na odniesienie obrażeń śmiertelnych.
Jest się nad czym zastanawiać. Prędkość, pozycja, czy fotel i zagłówek jest odpowiednio ustawiony, jakimi samochodami jezdzą kobiety- moze faceci preferują większe (bezpieczniejsze) samochody. Tutaj na śmiertelność wpływ mają setki czynników łącznie z tym, że faceci są więksi i
Jak nie odpowiedasz na pytania to nie wołaj bez sensu ¯\(ツ)_/¯ akurat typowej kobiecie bliżej do wymiarów tego manekina niż mi xDDD
Jak nie odpowiadasz na pytanie to siedź cicho.
Odnośnie ze 17% kobiety sa czesiej ofiarami smiertelnymi:
Jest się nad czym zastanawiać. Prędkość, pozycja, czy fotel i zagłówek jest odpowiednio ustawiony, jakimi samochodami jezdzą kobiety- moze faceci preferują większe
@KakaowyTaboret: ta dyskusja nie ma sensu, bo w kółko mówisz o tych samych rzeczach.
Jak pisałem- to tak jakby każdy facet z biol-chemu zaczął krzyczeć że jest dyskryminowany i może się nabawić chorób zwyrodnieniowych
Jeśli ci to przeszkadza i jest to poważny problem, to jak najbardziej powinieneś zwrócić komuś na to uwagę! Nigdy nie zrozumiem dlaczego jeśli ktoś mówi o dyskryminacji czy jakiś problemach kobiet to zaraz zbierze się zgraja mężczyzn
#bekaztwitterowychjulek #p0lka #bekazlewactwa #logikarozowychpaskow #samochody #przegryw
Powiem więcej, w aucie nie mam słupka B, więc mam podwójnie #!$%@?.
Czyli kobiety są dyskryminowane manekinami gdy większość kierowców to byli faceci 170 cm A wysocy już nie są dyskryminowani?
Tak to jest problem z tym, że tutaj również mężczyźni są dyskryminowani.a wymiarom manekina chyba bliżej do kobiety niż faceta więc zastanawiam się kto jest bardziej bezpieczny typowy facet czy kobieta.
To trochę tak jakby każdy facet z branży biolchem kręcił aferę że stoły z wyciągami są za nisko i to dyskryminacja ¯_(ツ)_/¯ A po prostu większość osób w tych zawodach to kobiety.
ale tu się nie ma co zastanawiać, ktoś na samym początku dyskusji przytoczył tutaj badania które udowadniają że w przypadku wypadków samochodowych kobiety mają 17% większe szanse na odniesienie obrażeń śmiertelnych.
@missGuided:
Jest się nad czym zastanawiać. Prędkość, pozycja, czy fotel i zagłówek jest odpowiednio ustawiony, jakimi samochodami jezdzą kobiety- moze faceci preferują większe (bezpieczniejsze) samochody. Tutaj na śmiertelność wpływ mają setki czynników łącznie z tym, że faceci są więksi i
@oszty:
Jak nie odpowiedasz na pytania to nie wołaj bez sensu ¯\(ツ)_/¯ akurat typowej kobiecie bliżej do wymiarów tego manekina niż mi xDDD
Jak nie odpowiadasz na pytanie to siedź cicho.
Odnośnie ze 17% kobiety sa czesiej ofiarami smiertelnymi:
Jest się nad czym zastanawiać. Prędkość, pozycja, czy fotel i zagłówek jest odpowiednio ustawiony, jakimi samochodami jezdzą kobiety- moze faceci preferują większe
Jest równouprawnienie i w ogóle są przecież tak zdolne jak mężczyźni, to niech porostu wyprodukują sobie samochody specjalnie dla kobiet.
Jeśli tak jest, to tym bardziej producenci samochodów powinni zwracać uwagę na bezpieczeństwo kobiet.
No i też warto zaznaczyć, bo chyba niektórzy nie zrozumieli, że nikt nie walczy o to żeby samochody były bezpieczne TYLKO dla kobiet,
@missGuided:
Raczej na bezpieczeństwo wszystkich pewnie facet o filigranowej posturze ciała ma mniejsze szanse niż herod-baba o wyglądzie dzika #pdk
@missGuided:
a może po prostu osób o drobnej budowie ciała? Żadną ustawą ani rozwiązaniem technologicnzym nie przeskoczysz, że faceci mają większą masę
Jeśli ci to przeszkadza i jest to poważny problem, to jak najbardziej powinieneś zwrócić komuś na to uwagę! Nigdy nie zrozumiem dlaczego jeśli ktoś mówi o dyskryminacji czy jakiś problemach kobiet to zaraz zbierze się zgraja mężczyzn