Wpis z mikrobloga

@Marazbut: fajnie by było gdyby testy bezpieczeństwa były przeprowadzane z uwzględnieniem wymiarów i nawyków rzeczywistych przeciętnych kierowców, tylko tyle i aż tyle
  • Odpowiedz
@oszty: a tobie proponuję potrenować czytanie ze zrozumieniem. Nic nie ma w tym złego, jak najbardziej tak powinno być ale węszenie spisku przeciwko kobietom to absurd. Nawet w cytowanych prze ciebie fragmentach było, że budowa aut miała spełniać wymagania przeciętnego kierowcy no czyli średniego wzrostu mężczyzny. Swoją drogą zastanawiam się jak to jest, że producenci aut prześcigają się w tym kto ma najbezpieczniejsze auta ale nikt nie wpadł na pomysł
  • Odpowiedz
może po prostu te auta kupują w 90% mężczyźni a kobiety nie interesują się motoryzacją


@co_to_za_zycie: o chłopie ty widzę że się zatrzymałeś dużo wcześniej niż manekiny xd Nikt nie mówi o spisku, nikt nie atakuje mężczyzn, jest tylko mowa o przestarzałych testach.
  • Odpowiedz
@oszty:

nikt nie atakuje mężczyzn


a gdzie ja tak napisałem? XD swoją drogą jak na TAK jawną dyskryminację tylko 17% więcej szans to i tak niezły wynik. W 2010 roku ledwie 33% kobiet miało w ogóle prawo jazdy a ty się pytasz czemu przepisy są pod mężczyzn. Poza tym nie odniosłaś się ani razu do tego co powiedziałem plus atak ad personam. Życzę miłego wieczoru
  • Odpowiedz
@dulek: > Ale wy zdajecie sobie sprawę, że to prawda? Fotele samochodowe są projektowane pod męską budowę ciała, przez co w wypadkach lepiej chronią mężczyzn. Pierwszą firmą, która postanowiła podjąć próbę poprawy bezpieczeństwa kobiet było Volvo, o projekcie można
Twierdzenie że istnieją różnice biologiczne między płciami to seksizm. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kobiety zaczęły kierować, to powinni to zmienić


@oszty: zgadzam się, ale jak zakażemy kobietom prowadzić, to będzie płacz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zdzichu333: @oszty: generalnie polecam przeczytać książkę "Invisible Women", która mówi o gender gap in big data. Myślę że to nie tylko kobiety powinny wychodzićz taką inicjatywą. Wysocy panowie, co w szkole siedzą przy za niskiej ławce i kulą się jak pies przy kupci, czy niscy panowie, co uchwytu w autobusie nie mogą dosięgnąć też powinni o to zawalczyć :)
  • Odpowiedz
@dulek: @oszty:
cale OSS (occupant safety systems) jest liczone i testowane na dummy ktory odzwierciedla męska budowę ciała. Tak wiec np belki skrętne w zwijaczach pasow bezpieczenstwa ladnie wyłapują męskie ciała ale zbyt sztywno łapią kobiety. Przykładów mozna by mnożyć.
  • Odpowiedz
@Zdzichu333: to jest żałosne, jak fotele były by dostosowane do kobiet to wcale by facet nie mogła wsiąść do takiego samochodu. Raczej robi się pod większego żeby mały tez mógł usiąść. Może zróbmy od razu pasy bezpieczeństwa dla kobiet żeby cycków im nie gniotło
  • Odpowiedz
@Yudep: Oczywiście, jeśli coś jest dostosowane do kobiet to jest to równouprawnienie, jeśli do mężczyzn dyskryminacja.

@dulek: Zaraz mi powiesz że mężczyźni są silniejsi od kobiet. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@oszty: Tak się składa że na co dzień przeprowadzam walidacje foteli samochodowych i jak najbardziej używam manekina kobiety. W ten sposób sprawdza się czy nie ma ryzyka zanurkowania miednicy pod pas, a dalej wypadnięcia z fotela przy przednim uderzeniu. Manekin w kształcie kobiety jest to manekin 5 centyli.
manekiny
  • Odpowiedz