Aktywne Wpisy
Chcemy z moim niebieskim paskiem kupić psa. Na tapecie są 2: corgi i samoyed. Nie wiem który lepiej się w bloku odnajdzie. Jakie są wasze doświadczenia? Który byłby lepszy? #psy #pieswbloku #zwierzaczki
sznioo +143
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
#bekaztwitterowychjulek #p0lka #bekazlewactwa #logikarozowychpaskow #samochody #przegryw
@missGuided:
I jest ale nie uważam tego za dyskryminację :D nawet rozumiem jeśli 90% to były kobiety więc uwazam, ze stanowiska pracy powinny być wtedy dostosowane do kobiet¯\(ツ)_/¯ i rozumiem, że będzie to powoli zmieniane bo nie da się łatwo zmienić dziesiątek linii produkcyjnych.
O i zapomniałęm (wybacz dane z USA nie znalazłem takich dla polski)
Men are significantly more likely to die in motor vehicle accidents than women. In 2000, 28,545 men died in car accidents, compared to 13,396 women. In 2015, there were 24,899 male deaths and 10,166 female deaths.
Małą ciekawostka nie uwazam tego za argument by nie poprawiac bezpieczenstwa kobiet
@oszty może Ciebie też zainteresuje ciekawostka.
Tak jak napisał @golip Volvo zrobiło badania i udowodnili że można to jakoś wszystko
Przecież są samochody które mają możliwość podniesienia siedzenia do góry.
@missGuided:
Niżsi wyżsi ludzie pisałem też o herod-babach-dzikach one raczej nie są niskie. Ale Ty wiesz lepiej, że pisałem tylko o mężczyznach :D
a może po prostu osób o drobnej budowie ciała? osób nie mężczyzn
A wysocy już nie są dyskryminowani? wysocy ludzie nie mężczyzni
Raczej na bezpieczeństwo wszystkich Wszyscy nie tylko mężczyzni :-)
Jak najbardziej się zgadzam że testy powinno się przeprowadzać na kilku manekinach, tak żeby jak najlepiej chronić wszystkich.
A
@missGuided:
I znowu atakujesz. Mam nadzieję, że rozumiesz, że powinno się brać pod uwagę osoby które są najczęściej ofiarami?
Jeśli np osoby o wzroście ponad 210 cm mają o 90% wyższe szanse na śmierć podczas wypadków komunikacyjnych to powinniśmy dostosowywać do nich fotele? :D:D:D
Nie, jak dla mnie wszystkie grupy powinny być chronione tak samo. Żyjemy w XXI wieku i mamy na tyle rozwiniętą technikę że możemy chronić i mężczyzn i kobiety jednocześnie, tak samo jak niskich i wysokich, grubych i chudych.
@missGuided:
Magii nie ma. Nie zawsze jest to możliwe na danym poziomie rozwoju. A często nie jest to możliwe by grupa cięższa z twardszym kośccem była tak samo wrażliwa na wypadki jak grupa
Ale w przypadku lepszej ochrony kobiet Volvo pokazało że jednak się da. Więc należy naciskać na producentów samochodów żeby takie rozwiązania wprowadzali.
W części są ofiarami bo więcej jeżdżą A manekin jest do dupy:-)
Statystyczny człowiek kobieta facet nie istnieje dlatego jeśli coś zmieniamy to dla obu płci. To tańsze prostsze i bardziej ekologiczne. :-)
Dla mnie nie jest to dyskryminacja bo jeśli tak to pół świata to dyskryminacja łącznie z maszyną do szycia
Aż tak bardzo się nie różnią, nie mają skrzydeł, ogonów czy dodatkowych par kończyn i nie różnią się znacząco wzrostem, ok, jest różnica między kolesiem 190cm a kobietą 150cm w chwili wypadku, ale równie dobrze FACET o wzroście 190 może mieć większe szanse na przeżycie niż TEŻ FACET ale o wzroście 165cm, więc co, dyksryminacja niskich? Czy może chcą nam wmówić, że kobieta o wzroście 165cm i masie 60kg jest