Wpis z mikrobloga

Po 72,5 godzinach gry ukończyłem największego moda do G2NK czyli Returning 2.0 AB. I szczerze mówiąc polecam każdemu tą przygodę. O ile na początku jest trudno i wiele potworów, czy bossów trzeba bugować tak progres postaci czuć jeszcze mocniej niż w oryginale, lecz mimo to nie da rady wytankować ataku kilkudziesięciu orków nawet na końcu gry co jest fajne, bezimienny nie jest już niezniszczalny i zawsze trzeba uważać na przeciwników. Również świetne jest to, że mod nie tylko dodaje nowe zadania ale także rozbudowuje już te znane np. Kruk ucieka ze świątyni Adanosa, Khorinis atakują nieumarli i trzeba zniszczyć ich przywódców w kryptach by móc odpłynąć na Irdorath. Do tego jest wiele ścieżek rozwoju, mag ognia, wody, guru, nekromanta, tarczownik, włócznik, szermierz. Masa nowych świetnych lokacji z ciekawymi zadaniami jak Orkowe miasto z kopalnią, dolina asasynów Masjafu, lodowa kraina z klanami orków. Odwiedzamy też stare, znane lokacje jak Stara kopalnia, świątynia Śniącego w których czekają nowi przeciwnicy i nowe wyzwania. Rozumiem, że wielu się poddaje i nie daje szansy Returningowi bo faktycznie na start jest masa nowych statystyk (inteligencja, retoryka, wytrzymałość) jak i umiejętności (Alchemia, płatnerstwo, jubilerstwo, pisanie zwojów, tworzenie strzał). Dawniej też próbowałem pierwszego Returninga i rebalance'a to żadnego nie dało się przejść z powodu bugów niszczących misje i blokujących fabułę i wielu miało pewnie tak samo ale teraz w 2.0 AB wszystko jest dopracowane i właściwie po za paroma crashami do pulpitu przy teleportach błędów brak. Teraz już wiem, że bez Returninga G2NK już nie odpalę bo będzie wydawał się pusty i ubogi, tak samo jak G1 bez Mrocznych Tajemnic.
#gothic #gry #returning
MrPrado30 - Po 72,5 godzinach gry ukończyłem największego moda do G2NK czyli Returnin...

źródło: comment_16109955489HIRsFVeL9Y0sd0akA7Zst.jpg

Pobierz
  • 21
@MrPrado30: i to wspomnienie na koncu o mrocznych tajemnicach, zeby nie bylo wiadomo czy brac to na powaznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) a tak serio to ja sam bardzo lubie r2.0, szczegolnie teraz polecam bo jest new balance czy alternative balance z innym balansem duzo blizszym oryginalowi, czyli brak progow na uczenie sie umiejetnosci czy duzo mniejsze nastawienie na zbieranie roslin i bonusow
@Hannu: Właśnie bugów w misjach brak. To już nie jest rebalance czy pierwszy returning gdzie już w 1 rozdziale w Khorinis można było grę zepsuć. Po tylu latach i łatkach wszystko działa zaskakująco dobrze a mod cały czas jest jeszcze rozwijany.
@minecraftkoxik2008: Co nie wiadomo ? Szkalowanie Mrocznych Tajemnic to taki sam głupi trend jak w przypadku returninga. Nie ma żadnej modyfikacji do G1 która by się chociaż zbliżyła do MT w kwestii zawartości i nowych lokacji a już sporo lat minęło. To jest mod który perfekcyjnie wypełnia pusty świat i dodaje nowe wątki, lokacje na wzór Nocy kruka do G2. Do tego ma nawet dubbing. Oba mody są świetne a ich
@MrPrado30: Mi się grało nawet całkiem całkiem, pomijając orkopnie zaprojetkowany wątek w lesie asasynów, który polegał na lataniu w tę i we w tę po 30 razy. Ale grało mi się tak całkiem fajnie do momentu 5 rozdziału i wzięcia się za te ostatnie z returningowych lokacji, czyli koszmar kruka, dolina cieni, na której poległem, i potem jeszcze jakiś zaginiony brat jest. No kurde, od tego momentu ta gra stała się
@bary94pl: No akurat zadania u asasynów to faktycznie chodzenie od jednego do drugiego ale z przyśpieszeniem czasu zrobiłem to dość szybko, chociaż już trochę to nużyło. Z tego co widziałem twórcy to przewidzieli i można od razu wybić całą świątynie. Jedyny moment który faktycznie boli to wejście do miasta umarłych w dolinie cieni gdzie nagle szkielety mają dwa razy więcej HP, ale to twórcy też przewidzieli i jest tam fajna kolumna
@kRpt:

Psucie klimatu, niezgodne z lore.


Po tym zdaniu już widzę z kim mam do czynienia i że nie ma co z tobą gadać. Jesteś fanatykiem który atakuje wszystko i wszystkich jak tylko ta rzecz dodaje nowego NPC, nowe zadania czy przestawia drzewo w Gothicowym lesie. Na to są mody by dodawały zawartość i polepszały atrakcyjność gry zarówno gameplayowo czy fabularnie. Wali mnie to, że nowe wątki i lokacje wymyślił ktoś
@MrPrado30: Przecież Returning nawet pomijając jego bezsensowne mechaniki bugi i konstrukcje questów robi z lore Gothica jakieś niskobudżetowe anime xD Nasrać contentu ile wlezie bez ładu i składu, zniszczyć jakąkolwiek spójność wizji piranii (która i tak potrafiła sama z siebie być pomieszana) i dać milion szkieletów do klepania. Cały mod wylgąda jakby projektem kierował 11 letni twórca machinimy z ivoną z 2007 roku.
Dobry mod to są np. "Cienie Przeszłości" gdzie
@MrPrado30: Nie no bugi cały czas są w zadaniach. Ja np. w kopalni orków najpierw zabiłem strażnika sfery, a potem dopiero oddałem książkę temu niewolnikowi. A przez to nie dostałem z ciała strażnika sfery kryształu teleportacyjnego.