Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mati1990: ja się nie znam, ale imo naprawy robisz w każdym autoryzowanym serwisie nie ważne gdzie rower kupiony. A co do karty gwarancyjnej: ktoś się tym jeszcze przejmuje, jak się ma dowód zakupu? Chyba że chodzi o wbicie przeglądu "0" dla jakiegoś służbisty.
Ale ja jeżdżę tribanem, to nie wiem, mogę go robić i u Mietka w garażu ¯\_(ツ)_/¯
@Wycu91: > 52/36t

@mati1990: Ziomek, ty masz problemy z kolanami. Przerób to sobie wizytę u fizjoterapeuty, a nie korbę na większą. Poza tym, rowerów jest dostępnych tyle, że jak chcesz dostać w tym roku kalendarzowym, to lepiej zapisz się do kolejki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mati1990: Dobra, tylko nie płacz potem na wykopie xD Ja nadal zakładam, że jeździsz siłowo, na niskiej kadencji i problemy będą się tylko powiększać jeśli tego nie zmienisz, ale może się mylę. Możesz napisać jeszcze raz po co Ci taka korba?

Z innych dobrych rad, zobacz Focusy, Canyony i Rose. Jeśli taki rower to dla Ciebie duży wysiłek finansowy, to warto spojrzeć na marki oferujące trochę lepszy stosunek jakości do ceny.
@krabat: zrobienie "nogi", teraz mam w crossie 50/34 i zazwyczaj jeżdżę na 50x 14t. pewnie przez kilka pierwszych miesięcy będę się przyzwyczajał i jechał w połowie kasety. chciałbym za kilka lat przejść na q-ringi
My szosowcy jesteśmy chyba najbardziej dymaną grupom sportowców na świecie.


@i-marszi: to chyba nie widziałeś ile kosztują pistolety i jak bardzo poszły ostatnio w górę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mati1990: Kręcisz z kadencją ciut ponad 60 obrotów na minutę przy takiej prędkości na tym przełożeniu. Na zielono masz zaznaczone jakie przełożenie powinieneś mieć przy tej prędkości, żeby nie zajeżdżać sobie różnych istotnych elementów ciała, a głownie kolan xD

Do tego dochodzi aspekt samej prędkości. Jeżeli chociaż w kilku procentach uwierzyłeś w to co piszę, możesz sobie poczytać, czy posłuchać na youtubie o tym temacie.

To co teraz powinieneś robić, to
Pobierz
źródło: comment_1610488331MmpL4s4Wjrc17jGVdT7G5G.jpg