Wpis z mikrobloga

Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście postanowiłem ją przedłużyć.
19 grudnia w aplikacji mój t-mobile wybrałem nową ofertę z telefonem. Abonament 105zł + Samsung galaxy s10 lite za 599zł.
Zamówienie złożone, jednak nie dostałem na @ umowy i w sumie nic nie dostałem. W poniedziałek zadzwoniłem z pytaniem dlaczego, na co konsultant odparł, że nie ma w systemie żadnego zamówienia ale oczywiście przyjmie i wprowadzi nowe co oczywiście uczynił. Po zakończeniu rozmowy oddzwonił jeszcze do mnie z pytaniem jaką cenę za telefon miałem w apce (599). Tyle samo miałem zapłacić.
Po chwili dostałem na @ komplet dokumentów (byłem wówczas w pracy).
Tego samego dnia wieczorem stwierdziłem, że przejrzę otrzymane dokumenty i troszkę się zdziwiłem.
Cena telefonu na umowie wynosiła zamiast 599zł 799zł, dodatkowo abonament wynosił 125zł ze względu na włączony amazon prime video o którym nawet mowy nie było. Dodatkowo włączone były wszystkie zgody marketingowe o czym również nie było mowy.

Zadzwoniłem do BOA aby wyjaśnić sprawę jednak powiedziano, że paczka zdążyła już wyjechać, mam jej nie odbierać i nic nie mogą zrobić.... Troszkę się poirytowałem gdyż telefon miał być prezentem dla żony ale cóż bywa.... Gdyby konsultant do mnie nie oddzwaniał ponownie z pytaniem o cenę urządzenia mógłbym sprawe uznać za pomyłke, jednak podejrzewam, że zwiększenie ceny oraz włączenie dodatkowych usług były celowe...
Swoje żale wylałem na fanpagu T-mobile, gdzie napisano do mnie standardowe "przykro nam ale nie mamy pańskiego płaszcza"... Następnego odezwał się do mnie poprzez messengera Pan specjalista ds. reklamacji i zażaleń, z którym rozmowa wyglądała niezbyt profesjonalnie z jego strony w moim odczuciu...

Paczka z telefonem przyjechała jednak jej nie odebrałem i tu sprawa powinna się zakończyć jednak nie.
Wczoraj otrzymałem sms od t-mobile z informacją, że uwaga jedzie do mnie przesyłka z przedłużeniem umowy!
Szybko dzwonie do BOA z pytaniem co to i słyszę, że przecież dzisiaj zamówiłem nowy telefon wraz z przedłużeniem umowy!
Powoli wyjaśniłem sytuację konsultantowi, który troszkę zaniemówił z wrażenia, sprawdził w systemie, że zamówienia dokonała ta sama osoba. Ta sama osoba, która wpierw wysłała do mnie telefon 200zł drożej oraz włączyły dodatkowe usługi o których nawet mowy nie było.
Zamówienie tym razem nie zdążyło wyjechać i zostało anulowane....

Nie wymagam gratisów ani super oferty ale po 14stu latach mogliby mnie chociaż mniej dosadnie w uja robić...( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz sssV - Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście po...
źródło: comment_1609218412vMbwuGOGUqa5J6G2cOSuTX.jpg
  • 444
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Barto_:
Jakiego kiosku...
Kilka kliknięć w aplikacji bankowej raz w miesiącu. Operator przypomina o doładowaniu. Nikt do mnie nie wydzwania z ofertami, nikt mi nie włącza niechcianych usług. Spokój.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sssV: t-mobile to patologia. Ja przez pół roku nie mogłem się doprosić o wymianę telefonu który od nowości miał wadę fabyrczną-uszkodzony mikrofon. Niestety 4 razy serwis twierdził ze telefon jest sprawny a t-mobile miał w dupie fakt że nie a się ze mną rozmawiać. Kumasz? Rozmawiam z konsultantem który mówi że mnie źle słyszy i odbija mu echo cały czas a jednoczenie mówi do mnie ze serwis twierdzi że telefon jest
Właśnie tego się tu spodziewałem, dyskusji o wyższości abonamentu nad pre-paidami i odwrotnie. :D

A prawda jest taka:

Masz telefon na potrzeby służbowe, spodziewasz się, że musisz dzwonić do innych krajów - kupujesz abonament, masz na to fakturę i gitara - po co ryzykowac, że Ci przerwie rozmowę z klientem bo brak kasy

Masz telefon prywatny - dzwonisz tylko do rodziny/znajomych/lekarza + oglądasz youtuba - kupujesz pre-paidy, ustawiasz stałe zlecenia doładowań i
@sssV: Moja mama miała podobną sytuację, gdy opisała na fb arogancję jednego z kurierów DHL (nie wskazywała jego imienia i nazwiska), a potem ten dzwonił do niej na telefon, który miał z danych przesyłowych firmy i krzyczał, że do sądu z nią pójdzie za takie wpisy xD #!$%@? do firmy za łamanie prywatności użytkownika i tyle.
@sssV: TMobile to #!$%@? jakich mało. Dałem się złapać na tym, że zadzwonili do mnie jak coś robiłem, a że mam umowę tylko sim to rozmowa prosta.
W trakcie koleś rzucił: "OCZYWIŚCIE NIE ZABLOKUJEMY PANA NA 2 LATA". Przyjąłem, że mogę rozwiązać w każdej chwili.
Chciałem teraz przenieść numer do Orange i co się okazało? Że w rozmowie chodziło o "nie zablokujemy pana na 2 lata [....] w każdej chwili może
@batnam: oczywiście, ze nie spodziewam się za wiele ale jakieś podstawy podstaw powinny obowiązywać. W końcu jednak każdy pracownik to wizytówka firmy. Tym bardziej w kontakcie z klientem;)
@Norskee: Gdybyś przeczytał uważnie post, to byś doczytał że OP napisał wpierw na fanpage T-mobile, a dopiero w wiadomości prywatnej odezwał się do niego niby pracownik T-mobile ()
Nie zrozumiem dlaczego ludzie lubia wyrzucac hajs w telefonach na abonament, kredyt w jakimkolwiek banku wychodzi lepiej niz oprocentowanie za telefon i uslugi w abonamencie. Polecam cos na karte + raty allegro a nie #!$%@? telefon u operatora brac lol
@sssV 2 lata temu chciałem przedłużyć z nimi umowę (bez telefonu) ale nie zaproponowali nic ciekawego. Napisałem wypowiedzenie umowy. Nie minęła godzina od wysłania i zadzwonili z utrzymania klienta. Dostałem takie warunki jakie chciałem.
Teraz w grudniu również kończyła się mi umowa. Znów nic coby mnie satysfakcjonowało. Znów wypowiedzenia z myślą przejścia na prepaid. Ale dostałem list od nich że bardzo chcą bym został i skontaktował się z utrzymaniem klienta. I znów
Jak mam sobie prepaida wrzucić w koszty prowadzenia działalności?


@WszystkieFajneLoginySaZajete: U nas normalnie dostajesz FV co miesiąc. Prepaid nie oznacza kupowania kodu w sklepie, a brak umów terminowych i dostęp do usługi opłaconej z góry. Wystarczy, że podepniesz kartę i oferta przedłuża się sama, tak jak w przypadku Netflixa czy Spotify - a możesz z zrezygnować w każdej chwili, zamiast na następne dwa lata być przywiązanym do warunków, które wybrał Ci