Wpis z mikrobloga

Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście postanowiłem ją przedłużyć.
19 grudnia w aplikacji mój t-mobile wybrałem nową ofertę z telefonem. Abonament 105zł + Samsung galaxy s10 lite za 599zł.
Zamówienie złożone, jednak nie dostałem na @ umowy i w sumie nic nie dostałem. W poniedziałek zadzwoniłem z pytaniem dlaczego, na co konsultant odparł, że nie ma w systemie żadnego zamówienia ale oczywiście przyjmie i wprowadzi nowe co oczywiście uczynił. Po zakończeniu rozmowy oddzwonił jeszcze do mnie z pytaniem jaką cenę za telefon miałem w apce (599). Tyle samo miałem zapłacić.
Po chwili dostałem na @ komplet dokumentów (byłem wówczas w pracy).
Tego samego dnia wieczorem stwierdziłem, że przejrzę otrzymane dokumenty i troszkę się zdziwiłem.
Cena telefonu na umowie wynosiła zamiast 599zł 799zł, dodatkowo abonament wynosił 125zł ze względu na włączony amazon prime video o którym nawet mowy nie było. Dodatkowo włączone były wszystkie zgody marketingowe o czym również nie było mowy.

Zadzwoniłem do BOA aby wyjaśnić sprawę jednak powiedziano, że paczka zdążyła już wyjechać, mam jej nie odbierać i nic nie mogą zrobić.... Troszkę się poirytowałem gdyż telefon miał być prezentem dla żony ale cóż bywa.... Gdyby konsultant do mnie nie oddzwaniał ponownie z pytaniem o cenę urządzenia mógłbym sprawe uznać za pomyłke, jednak podejrzewam, że zwiększenie ceny oraz włączenie dodatkowych usług były celowe...
Swoje żale wylałem na fanpagu T-mobile, gdzie napisano do mnie standardowe "przykro nam ale nie mamy pańskiego płaszcza"... Następnego odezwał się do mnie poprzez messengera Pan specjalista ds. reklamacji i zażaleń, z którym rozmowa wyglądała niezbyt profesjonalnie z jego strony w moim odczuciu...

Paczka z telefonem przyjechała jednak jej nie odebrałem i tu sprawa powinna się zakończyć jednak nie.
Wczoraj otrzymałem sms od t-mobile z informacją, że uwaga jedzie do mnie przesyłka z przedłużeniem umowy!
Szybko dzwonie do BOA z pytaniem co to i słyszę, że przecież dzisiaj zamówiłem nowy telefon wraz z przedłużeniem umowy!
Powoli wyjaśniłem sytuację konsultantowi, który troszkę zaniemówił z wrażenia, sprawdził w systemie, że zamówienia dokonała ta sama osoba. Ta sama osoba, która wpierw wysłała do mnie telefon 200zł drożej oraz włączyły dodatkowe usługi o których nawet mowy nie było.
Zamówienie tym razem nie zdążyło wyjechać i zostało anulowane....

Nie wymagam gratisów ani super oferty ale po 14stu latach mogliby mnie chociaż mniej dosadnie w uja robić...( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz sssV - Czołem.

Kończy się mi umowa z T-mobile (telefon) i na swoje nieszczęście po...
źródło: comment_1609218412vMbwuGOGUqa5J6G2cOSuTX.jpg
  • 444
Hej, nie wiem czy bierzesz pod uwagę fakt, że osoba z która pisałeś może nie mieć nic wspólnego z T-mobile? Ponieważ nikt z T-mobile nie pisał by do Ciebie z prywatnego konta, taka zasada. Mają profil na fb prowadzony przez różne osoby oraz stronę z dostępem do czatu z konsultantem. Niestety najprawdopodobniej padłeś ofiarą jakiegoś trolla się podszywającego pod pracownika T-mobile. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jeśli chcesz mieć
@Therionn: Ale takiego bajzlu w systemie jak oni to chyba nikt nie ma. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze kilka lat temu panel klienta robiony chyba przez Asseco działał jak chciał. Co chwilę to padało, nie można było aktywować usług lub ich wyłączyć. Konsultanci wyłączali usługę po czym przez kilka kolejnych miesięcy i tak przychodziły opłaty, więc trzeba było raz za razem składać reklamacje. Najlepsze, że to nie był jednostkowy przypadek
@Barto_: to samo chciałem napisać, że w nju najlepiej.
ja mam jeden numer za 29zł i mam wszystkiego w cholerę.
Oczywiście telefon sobie kupuję ZAWSZE za gotówkę i nigdy nie wchodzę w jakieś raty z operatorem.
Umowę rozwiązuję kiedy chce bo mam na czas nieokreślony. ( @Barto_ Ty to wiesz, ale inni pewnie nie).
Nie wyobrażam sobie aby wiązać się na 2-3 lata umową z operatorem w XXI wieku.
@sssV Widzę, że praktyka w T-Mobile nic się nie zmieniła. Kończył mi się mix na kartę i zadzwonił konsultant. Byłem w pracy to poprosiłem żeby ktoś zadzwonił jak ją skończę. Byłem ciekaw co mi zaproponują. Zadzwoniła kobieta i się pyta czy potwierdzam wysłanie telefonu. Ja: WTF? Mówię, że nic nie zamawiałem i miała zostać mi przedstawiona oferta bo się abonament kończy. Wyszło jak w radiu Erwań. Nie przedłużenie tylko kolejny numer telefonu.
O #!$%@? XDDDDD

Teraz żeś #!$%@?ł zdrowo.

Nie dość że musisz #!$%@?ć na raz 3 stówy.


To jeszcze: 300/12 = 25pln.

A ja płacę 19pln.

¯\(ツ)/¯


@Barto_: Ale mu gigabajty po miesiącu nie przepadają. A tobie?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@toxyczny: ja mam za 20zl i ostatnio mi koleś wmawiał że mi się umowa na czas nieokreślony kończy i muszę zmienić a jak go uświadomiłem to dalej szedł w zaparte że to nie możliwe i nią ma takich umów ( ͡º ͜ʖ͡º) oczywiście ta nowa umowa zmieniała się tylko wyższymi opłatami(40 zł) reszta bez zmian xD
@sssV: z tym dodawaniem rzeczy po cichu to ich znany numer... Mama tez uwierzyła przemiłej konsultantce, a #!$%@? jej comiesięczny pakiet 1000 (!) smsow za darmo xD I cyk abonament 20 zł droższy...
@sssV: ja bym to zgłosił bo wielu "konsultantów" to są zewnętrzne firmy, które kupuja pakiety od T-mobile i obdzwaniają ludzi, żeby im to wcisnąć. Mają mega słabą ofertę i nie mogą dawać zniżek, więc najlepiej to iść na miejsce lub wdzwaniać się bezpośrednio do tmobile.
@sssV: U mnie był gościu, który robił umowy z automatyczną sekretarką. Dzwonił do kogoś do kogoś, a gdy ktoś nie odbierał to robił z nim umowę.
Myślę że trafiłeś na takiego "agenta".
Albo po prostu nowa osoba.
@img99x specjalista w korpo to taki niemal najniższy możliwy szczebel (jest jeszcze młodszy specjalista). W contact centre za te pieniądze nie spodziewaj się na tych stanowiskach ludzi o których ubiegało się google czy fb ;)