Wpis z mikrobloga

@newerty: no nie wiem czego oni wymagaja od gry z tak wielka mapa. Wszystkie obiekty przy drodze sa zniszczalne, wiekszosc oslon mozna przestrzelic, jest dobrze. Sposrod wielu roznych problemow tej gry wspominanie o tym ze nie ma levolution i nie da sie r------c arasaka tower to zart jakis XD
  • Odpowiedz
@newerty: ogólnie jest dosyc spora destrukcja otoczenia, ale wydaje mi sie ze w niektorych lokacjach jest ręcznie wyłączona jakgdyby nie przetestowano czy w danym miejscu nie bedzie z tego powodu jakis fikolkow.

Ogólnie jest sporo ciekawych rzeczy, które nie do końca w pełni zostało uruchomione:

- jest ciekawy silnik fizyczny, który liczy obrażenia od uderzenia przedmiotem - nie wiem na ile jest dokładny, ale w montazu w prologu widzimy jak
  • Odpowiedz
ydaje mi sie ze w niektorych lokacjach jest ręcznie wyłączona


@pablo397: w sumie nie zauważyłem. Tzn. wydaje mi się, że wszędzie gdzie walczyłem tam zawsze coś się rozpadało. Jak nie jakieś odpryski od kolumn to coś innego.

A co do rykoszetów to w opisach broni czy gdzieś widziałem jakąś wzmiankę że pociski z tej broni mają podwyższoną szansę na rykoszet czy jakoś tak - więc to na pewno jest i
  • Odpowiedz