Wpis z mikrobloga

Tak chciałem tylko przypomnieć wszystkim, którzy mieszają z błotem CDPR i wynoszą pod niebiosa Rockstar , że „Kurłaaaa RDR tak piękny i bez bugow i optymalizacja”, jak w 2009 Rockstar #!$%@? maniane z GTA4 na PC. Jak po necie latały memy z #!$%@? Hitlerem, który nie może zagrać w to optymalizacyjne gówno na topowym sprzęcie. Jak proces instalacji tej paści zajmował pół dnia, łącznie z bugami w trakcie ładowania jakiegoś Rockstar Community, a jak już udało Ci się to odpalić, to grałeś z 5 FPS na sprzęcie, który mocno przekraczał „rekomendowane” konfiguracje. #cyberpunk2077 #rockstar #reddeadredemption
  • 53
@Exxan: ziomuś ty chyba nie pamiętasz jak się sprawy miały w tedy, że nazywasz to drobnymi problemami. Przecież na początku było jeszcze gorzej niż na starci CP. Serio, to była tragedia...No ale RS mogli się tłumaczyć tym, że na PS3 specyfika architektury hardwareu utrudniała porta na PC.
@lebki: ale o czym ty piszesz. to były tylko i wyłącznie błędy optymalizacyjne. ówczesne komputery nie były gotowe na produkt Rockstara. Pomijając optymalizację gra była majstersztykiem, miasto żyło, fizyka stała na wysokim poziomie, gra nie rzygała glitchami i błędami na każdym kroku. A Cyberpunk to sztywnie zaprogramowany świat-wydmuszka w którym wszystko jest oskryptowane w żałosny sposób i przeplatane bugami. Nawet AI nie zaimplementowali.
@lebki: dalej pamiętam słaby port GTA4 ale na boga, to dalej niesamowicie przemyślana produkcja dopracowana w najmniejszych szczegółach, a tutaj nawet jeśli bugi byłyby naprawione to i tak zostaje cała masa problemów z mechanikami i AI czy designem świata, problemów których nie da sie tak łatwo naprawic. To dalej nie jest gra na poziomie Rockstara, co najwyżej na poziomie Bethesdy (tej późniejszej)
@lebki: a co to kogo obchodzi że jakis produkt jakiejś firmy był gównem 11 lat temu? To nie znaczy że produkt innej firmy też może być gównem. Serio macie aż tak niskie standardy? Po co usprawiedliwianie antykonsumenckie zachowania? Nie dość że gówno z tego macie, bo wam nie płacą, to jeszcze sami nakręcacie spirale #!$%@?, bo przez to osoby decyzyjne w dużych firmach gamedevowy h nie czują żadnego bata nad sobą.
@Royal_Email Bo ludzie piszą totalne idiotyzmy. 5 postów wyżej jest obrazek, na którym ktoś napisał, że w GTA 5 można bardziej modyfikować ciało niz w w CP2077. W grze o wszczepach i zmianach ciała.

Gram na konsoli, XSX, żeby nie było, że mam skrzywiona wizję bo PC. Gra się wywaliła że 3 razy przez jakies 15 godzin, w innych grach też mi się zdarzało. Od czasu do czasu zdarza się jakiś glitch
@lebki: jakby w C2077 problemem była tylko wydajność/optymalizacja to nikt by nie płakał tak bardzo, ale problemów jest dużo więcej. Pomijając bugi to gra ma beznadziejny interfejs, nieistniejące AI policji i NPCtów, samochody jeżdżące po zahardoce'owanych ścieżkach etc. To jest po prostu nieskończony produkt, który nie ma nic wspólnego z tym jak był reklamowany.
@lebki: faktycznie, GTA #!$%@?ł maniane na Windowsie. Trzeba bylo miec konto w xbox live, do tego konto rockstar games. Łatwiej było ściągnąć z torrentów zcrackowaną wersje niż zainstalować orginała. Na to nie ma wybacz.

Ale GTA IV wyprzedzał czasy jak i graficznie, tak i AI i fizyka w grze. Gra lagowała, bo była zbyt zaawansowana na tamte czasy.
K.....a - @lebki: faktycznie, GTA #!$%@?ł maniane na Windowsie. Trzeba bylo miec kont...