Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 154
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@upodlator: fear i farcry2 bylo na pc
szystko nowe wychodzi na konsole dla ameb umyslowych zeby na padzie mogli sobie prz auto celowaniu poszczelac do ameb
wyobraz sobie teraz ze przecietny uzytkownik konsoli musi zagrac z flankujacymi przeciwnikami, przeciez na konsolce zawsze jest mechanika znajdz oslone>schowaj sie za oslone za ktora jestes kuloodporny>strzelaj do botow jak na strzelnicy bo nie podejda blizej (np gears of war, mass effect, gta IV-V)
  • Odpowiedz
@General_Patton: tak, dlatego jak chciałem sobie pograć w jakąś grę z fabułą to se grałem w fallouta czy innnego baldura a jak chciałem postrzelać to grałem w csa czy quake a nie w mamałgę ze wszystkim


aha, dajcie jeszcze ten, no, CRAFTING
  • Odpowiedz
@upodlator: Porównanie do CP2077 mocno nie trafione, to są dwie różne gry, ale w niestety obecne fps tak samo odstają od tego co widzieliśmy w fear lub far cry 2 co pokazują porównawcze filmy takie jak ten
rogerro - @upodlator: Porównanie do CP2077 mocno nie trafione, to są dwie różne gry, ...
  • Odpowiedz
@upodlator: cdpred ma własny silnik, więc od takich destrukcji musieliby mieć osobny dział, pracujący tylko przy tym przez te x lat. Do tego zostają problemy typu co może ulec zniszczeniu by nie zaburzyć gameplayu, nie zablokować przejścia, interakcji z npc itp. kolejny problem to zapisywanie progresu - każda dynamiczna rzecz i jej stan/pozycja by musiały też się zapisywać więc save'y ważyłyby po kilkaset mb.

Ale technologicznie jest to wszystko możliwe
chris3d - @upodlator: cdpred ma własny silnik, więc od takich destrukcji musieliby mi...
  • Odpowiedz
@upodlator: jesli chodzi o destrukcję otoczenia, to niewykonalne jest to przez globalną iluminację, oświetlenie statycznych obiektów oblicza się i zapisuje w teksturach, w tym cienie, odbicia i oświetlenie ambientowe. Zmiana geometrii pomieszczeniu zmienia oświetlenie. To może się zmienić przez upowszechnienie ray tracingu.
Co do inteligencji graczy i jak psucie broni. Problem z rynkiem gier wysoko budżetowych jest taki, że produkt musi trafić do szerokiego grona klientów, większość z nich to
  • Odpowiedz
@upodlator: chyba zapominasz ze dziś multum graczy oczekuje od gry prostej i niewymagającej nie wiadomo jakich nakładów czasowych rozrywki. Ot, wrócić pracy, siąść na 2 godzinki do kompa czy konsoli, pograć dla relaksu i juz. Bardziej liczy się to co gra pokazuje niż to jak pokazuje. Wygórowany poziom trudności który wymaga kolejnych godzin by zaliczyć jakis etap gry zniechęca, bo ludzie chcą mieć czas na inne aktywności - czy to
  • Odpowiedz
@upodlator: panie, aż żal odpisywać na te twoje wysrywy. Jako osoba z branży (nie, nie dziennikarskiej - zajmuję się game devem) mógłbym wytłumaczyć fachowo, czemu twoje wypowiedzi nie mają sensu, ale po ich tonie widać, że nie ma to sensu. Postawiłeś tezę i będziesz jej bronił, choć miałbyś się zesrać.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 27
@Usunelem_Konto: @asdfghjkl: BF 3 i 4 jakoś miały system zniszczeń budynków (jeśli ktoś nie grał to podpowiem że dosyć dobry, kawałki betonu trzymały się na stalowych zbrojeniach, można było zburzyć tylko część budynku, czołg go nie rozjeżdżał ale wbijał się w ścianę, a przykładów jest więcej), gdzie mapy w dominacji były bardzo duże, a w bitwach brało udział wielu graczy. BF4 został wydany 7 lat temu na konsolę
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Bajo-Jajo: na PS3 chodziły BF 3 i 4 które mają zniszczenia budynków. Na PS4 jest chociażby doom w którym system walki jest zupełnie inny i bardzo wymagający. Są gry z niezłym gore. A mówimy o grze na konsolę najnowszej generacji.
  • Odpowiedz
@upodlator: A poza tym wiedz co porównujesz - strzelanki do rozbudowanego RPG w którym strzelanie jest tylko niewielkim fragmentem rozgrywki, wcale nie preferowanym z punktu widzenia fabuły i samego projektu gry.
Skoro już tak chcesz bronić tych wspaniałych tworów pokroju Far Cry 2, to może odwołaj się do tego jak jałowy ta gra miała gameplay, jakiej jakości był cały ten pusty świat, oraz jak idiotycznie denerwująca była sama rozgrywka.

@
  • Odpowiedz