Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 154
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@upodlator niestety ale to jest kwestia tego , że nie jest realne przy takiej grafice jeszcze dorzucić te ciekawe sugestie które zapodales. Pamiętaj, że fear nie miał otwartego świata. Far Cry 2 kulał w innych rzeczach. Nie jesteś ignorantem ale za dużo wymagasz na aktualne standardy sprzętowe musiała by upaść grafika by dodać większej złożoności.
  • Odpowiedz
no i co z tego, że był liniowy? Minęło 15 lat, a producenci nie umieją dodać takich pierdół bo przekracza to możliwosci technologii?


@upodlator: to z tego, że kubatura wszystkich lokacji z fear najpewniej nie jest większa niż przeciętnej pojedynczej ulicy w cyberpunk. W fear łatwo o zaawansowane AI bo procesor ma wolne zasoby aby to robić, bo gra wymagająca nie jest. Na samym końcu w fear byłeś ty i
  • Odpowiedz
@Ziutek_Grabaz: czyli nie ma możliwości :) Gra jest produktem komercyjnym a nie badawczym projektem uniwersyteckim. Przede wszystkim ma to zarabiać pieniądze Wiec gra musi być skrojona na możliwości przeciętnego sprzętu jaki klient ma w domu. Nikt by gry niemal nie kupił gdyby musiał dom sprzedać i kupić sprzęt żeby w ogóle zagrać XD
  • Odpowiedz
tymczasem w Cyberpunku... (,) oczywiście zero krwi na podłodze i ścianach, i na ciałach, farba i tynk ani drgną, od granatów/bomb nie odpadają nawet kończyny, żadnego kurzu, odłamków, odpadającego tynku, zniszczalnych mebli, otoczenia, nic. Nawet papierowe kubki po wybuchu granatu leżą jak leżały, nie wspomnę że nawet nie ma na ziemi śladu po jego wybuchu XDDD. Wszystko jest pancerne.


@upodlator: co. Przecież to wszystko będzie.
  • Odpowiedz
@upodlator: nie byli w stanie do pojazdów dodać tabelki rodem z gta san andreas z handlingiem w celu tuningu pojazdów to jak mieli dopracować detale xD
i nikt mi nie wmówi że dodanie if silnik moc = 1 albo if silnik_v2 moc = 2 jest takie pracochłonne że trzeba z tego zrezygnować xD
  • Odpowiedz