Wpis z mikrobloga

@johni4k: O panie totalnie pożeglowałem w stronę oszczędności i no powiedzmy rozsądku. Policzyłem koszt zakupu, ubezpieczenia i później wachy i stwierdziłem, że poczekam i po kryzysie wezmę coś w stylu Golfa R.

Peugeot 508 liftback w dieslu full wypas. Taki jak na zdjęciu. W styczniu odbiór. Strasznie mi się jego tył podoba i zakochałem się we wnętrzu. Demon prędkości to nie będzie ale komfort na wysokim poziomie i będzie mnie cieszył
Pobierz
źródło: comment_1606555512u5zD9kUDUxA1ynNeWt9d7d.jpg
@Hubby: ja z kolei przesiadłam się z grupy VAG do BMW, co kiedyś było dla mnie nie do pomyślenia, bo na widok Audi mi się oczy świeciły. Ale coś tam dla mnie poszło mocno nie tak przy ostatnich seriach. W sensie nie mówię, ze są zle, ale po prostu już nie dla mnie - jak u ciebie z Mercem ( ͡ ͜ʖ ͡)
Gratki, oby się
@Hubby: Bardzo fajne auto! Jeździłem takim, kolega dał się przejechac. Ładnie przyspiesza, tak elegancko w porównaniu do mojego bydlaka :D No I też bardzo dobrze wykonany. Oby służył!
@GruncleStan: To tak:
Problem rynku motoryzacyjnego jest taki, że na ten moment, wszysto co ma napęd na 4 koła, jest małe i ma 300 koni to teren ~200k PLN (Toyoty Yaris GR - 140k PLN, nie liczymy bo jest za mała). Jak spojrzymy na rynek to mamy: Golfa R, Cupra Leon (ale tylko kombi ma 4x4, więc odpada), A35, S3, BMW M135.
"BMW jeździć nie będę", "nie chce Golfa", "Leon z
@Hubby: Nowe S3 to fajna fura z zewnątrz ale jak usiadłem w środku to entuzjazm minął. Bardzo kiepskie materiały i na jeździe próbnej (co prawda modelem z silnikiem 1.5) coś skrzypiało. Szukam sobie też obecnie czegoś niewielkiego 300+ z 4x4 i generalnie najbliżej mi do BMW 135i