Wpis z mikrobloga

“It’s dangerous to rely on teraflops as an absolute indicator of performance”
- Mark Cerny (Road to PS5 presentation)

“We’ll let the games do the talking”
- Jim Ryan (PS5 future of gaming event)

Marketing:
Assassin's Creed Valhalla “Optimized For Series X”

Rzeczywistość:
https://www.youtube.com/watch?v=rzaSrS1fsvc&feature=emb_title

Pozdrawiam tych zielonych co prowokowali ostatnie 2-3 miesiące. Niech Craig będzie z Wami w tych trudnych chwilach. Ubisoft wziął pieniążki od Microsoftu za marketing ale z gówna bata nie ukręcisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciekawe ilu z tych zielonych trolli ma telewizor z VRR żeby przypudrować ten koszmarny screen tearing?

No i warto się zastanowić czy nie należą się jakieś kary za perfidne kłamanie w materiałach marketingowych bo Xbox Series X ewidentnie NIE JEST najpotężniejszą konsolą na rynku i na ten moment nie chodzi lepiej od PS5 w żadnej nowej grze ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
#ps5 #xbox #playstation
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziś się liczą narzędzia programistyczne, możliwości SDK, optymalizacja ich od strony producentów. Pamiętasz PS3? Super potężne. Co pokazało życie? Końcem generacji 3rd party gry działały okropnie. Każdy nienawidził pisać na ta platformę.


@Bulburator: Sony się chwaliło, że ps5 będzie konsolą najbardziej przyjazną programistom, może to lepsze działanie w testach DF właśnie jest tego efektem?
  • Odpowiedz
@salcos: skąd możesz wiedzieć jaka jest implementacja na jednej konsoli a jaka na drugiej. Być może ta na ps5 ma zupełnie inne ustawienia graficzne i trzyma stałe 60fps a na xbox masz ustawione coś dodatkowego względem ps5 i już są spadki czasami bo na etapie testów każdy stwierdził, że z VRR nie widać żadnych spadków.
  • Odpowiedz
Być może ta na ps5 ma zupełnie inne ustawienia graficzne i trzyma stałe 60fps a na xbox masz ustawione coś dodatkowego względem ps5


@ethics: no ja tu w graficne zadnej roznicy nie widze, a Ty? Chodzi mi o ten moment tu o:

Gra na Series X ma skopana optymalizacje i juz.
stormkiss - > Być może ta na ps5 ma zupełnie inne ustawienia graficzne i trzyma stałe...
  • Odpowiedz
@ethics: Oglądałeś w ogóle to porównanie od DF? Jasno powiedzieli, że ustawienia są identyczne na obu platformach. VRR tuszuje ten cały screen tearing ale warto tutaj dodać, że nie każdy ma telewizor z VRR bo to nie jest tani ficzer i to chyba nie powinno tak być, że najpotężniejsza konsola musi korzystać z "tuszowania"?

@stormkiss: Na ten moment wygląda, że większość gier działa po prostu lepiej na PS5
  • Odpowiedz
no ja tu w graficne zadnej roznicy nie widze, a Ty?


@stormkiss: różnica może być minimalna np. wygładzenie cieni. Zresztą jest to wina typowo software. MS pokazuje, że się da 4k 60fps stałe np. w Gears 5, Watch Dogs.
  • Odpowiedz
VRR tuszuje ten cały screen tearing ale warto tutaj dodać, że nie każdy ma telewizor z VRR bo to nie jest tani ficzer i to chyba nie powinno tak być, że najpotężniejsza konsola musi korzystać z "tuszowania"?


@salcos: a wiesz, że 99% graczy nawet nie wie co to jest i tego nie zauważy? Siedzę na forach i każdy zachwycony na xbox grą. Jeszcze nie widziałem zdania "ale tearing obrazu, ale
  • Odpowiedz