Wpis z mikrobloga

@zasadzka01 nie będę dyskutował o kwotach (bo nie znam branży), ale zakładam że należało zlecić wydruk rozkładów jazdy na każdy przystanek, który obejmuje zmiana organizacji przejazdów. Ktoś oczywiście musi to z drukarni odebrać i rozdzielić. Następnie ktoś musi objechać wszystkie przystanki i przymocować rozklady. Potem trzeba je ściągnąć, na pewno nie a darmo. W sumie nie wiem jak jest z przewoźnikami, ale może zawarto dodatkowe umowy/aneksy na okoliczność pracy w święto?
  • Odpowiedz
@zasadzka01: przeglądy autobusów i tramwajów, które normalnie nie uczestniczą w rozkładach jazdy, jak choćby tramwaj jeżdżący z Woli na Annopol czyli całą Warszawę. Zabezpieczenie pieniędzy na nadgodziny/dodatkowych motorniczych i kierowców. Nie myślisz chyba, że pieniądze na to są wykładane spontanicznie i nie musi to być to wcześniej zaplanowane, przekazane i podpisane
  • Odpowiedz
@DoloremIpsum: milion złotych kosztowało ich, że jedna osoba rozpisze nowy rozkład jazdy w ten dzień? Czy może 10tys zł przeznaczone zostało na wynagrodzenia kierowców za nadgodziny a resztę weźmie Trzaskowski?
  • Odpowiedz
milion złotych kosztowało ich, że jedna osoba rozpisze nowy rozkład jazdy w ten dzień? Czy może 10tys zł przeznaczone zostało na wynagrodzenia kierowców za nadgodziny a resztę weźmie Trzaskowski?


@ethics: Wyobraź sobie, że nie wystarczy rozpisać nowego rozkładu tylko trzeba jeszcze zapłacić przewoźnikom żeby go zrealizowali xD
  • Odpowiedz
  • 0
@Psycho_man co ty bredzisz:D przecież tramwaj/autobus nie jest przypisany do lini, zmieniasz na wyswietlaczu i jazda, niczego nie trzeba przeglądać. Mniej jest autobusow w taki dzien na regularnych liniach wiec uruchamianie jakochs rezerw jest niepotrzebne

@Chekatomba przeciez orgqnizacja ruchu jest zawsze taka sama na te dni. Moze Cie to zaskoczy ale nekropolii nie przybywa wiec zmieniasz tylko date i masz plan zmian ruchu.
@pr0rebel no to chyba od tego
  • Odpowiedz