Aktywne Wpisy
Kwatermistrz +64
#ufo #mh370
Jest grubo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pamiętacie Malaysia Airways MH370 i nagrania z satelit oraz z UAV?
Coraz większe poszlaki wskazują że to nie fejk.
Autorem wycieku prawdopodobnie jest komandor porucznik US Navy Edward C. Lin.
Oskarżony wpierw o działanie z obcym wywiadem (Chiny/ Tajwan), czego do końca/ nie udowodniono.
Ujawnił zastrzeżone dane (ale nie obcym służbom).
Dochodzenie rozpoczęło się wkrótce po tym, jak Lin zgłosił
Jest grubo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pamiętacie Malaysia Airways MH370 i nagrania z satelit oraz z UAV?
Coraz większe poszlaki wskazują że to nie fejk.
Autorem wycieku prawdopodobnie jest komandor porucznik US Navy Edward C. Lin.
Oskarżony wpierw o działanie z obcym wywiadem (Chiny/ Tajwan), czego do końca/ nie udowodniono.
Ujawnił zastrzeżone dane (ale nie obcym służbom).
Dochodzenie rozpoczęło się wkrótce po tym, jak Lin zgłosił
wiktor-wkpl +19
Unreal ma mniej wiecej rozplanowane a unity usuwa powoli unet, wiec co dalej z unity?
#gamedev
https://blogs.unity3d.com/2019/06/13/navigating-unitys-multiplayer-netcode-transition/
Też mnie denerwuje ta przerwa pomiędzy Unetem, a nowym rozwiązaniem. W tym momencie chyba najlepiej robić w DOTS-Netcode, który ma być w pełni dostępny na początku 2021, obecnie można testować.
@wesoly_grabarz: No tak tylko pytanie czy on jest lepszy niz to co oferuje unreal engine?
Możesz napisać własne rozwiązanie, ale wtedy pewnie nigdy nie skończysz robić gry.
W drugim linku Unity radzi żeby teraz robić w DOTS-Netcode, albo użyć jakiegoś 3rd party, np. Photon, Forge, Darkrift2. Są też inne rozwiązania, tu jest spoko rozpiska: https://forum.unity.com/threads/what-are-the-pros-and-cons-of-available-network-solutions-assets.609088/
- stabilny
- szybki
- bardzo łatwo migrować z Unetu
- ogromne community
Natomiast jeżeli chcesz robić grę w oparciu o Unity DOTS, to koniecznie sprawdź DOTSNET: https://assetstore.unity.com/packages/tools/network/dotsnet-102633
glowne pytanie: dlaczego unity a nie np. unreal engine?
Planuje zrobic fps gre od razu napisze.
@blakker: Może być i Unreal, w jednym i w drugim zrobisz FPS. Ja bym wybrał Unity, bo używam w pracy i dobrze znam, ale nie uważam, że jest w czymś lepszy od Unreala.
Skoro Ty nie znasz ani jednego ani drugiego to oba będą dla Ciebie dobre, zależy czego chcesz się nauczyć: C# czy C++ i
No i jest dla mnie bardziej intuicyjne. Próbowałem UE ale szybko się pogubiłem, no i on sam zżera za dużo zasobów na moim laptopie. W unity pierwszy raz zapchałem edytor wczoraj gdy przypadkiem stworzyłem 150 tysięcy drzew bez batchingu xD
Jak nie masz doświadczenia w pracy w samym silniku to odradzam rozpoczęcie
P.S Bardzo fajna fizyke odwaliles w unity :)
FPS moze i latwo ale na poczatek nie pcham sie w nie wiadomo jaka gre. :P podstawo.
A co masz na myśli mówiąc, że odciąga grafika?
Review networkingow uzytych wyzej
w unity patrzac na gre przewaznie sie czuje jak w 2d tylko nowszym, patrzac na unreal czuje sie realistycznie.
PRzykladowa gra zrobiona przy uzyciu unity - trailer 2020
Patrzac na owa gre wydaje sie po prostu jakbym gral w gry z 2000 roku, patrzac na gre w unreal nie mam takich odczuc.
Przykladem tez masz gre wydana
To raczej nie wina silnika samego w sobie, pierwszy z brzegu kontrprzykład sprzed 2 lat: https://youtu.be/CTkWrFtWvCE
A w wersji 2019 Unity jest nowy pipeline do renderowania, warto na niego spojrzeć: https://docs.unity3d.com/Manual/high-definition-render-pipeline.html
W tym przykładzie który podesłałeś wystarczyło by dodać trochę post procesów i wyglądało by lepiej.
Myślę, że ta często powtarzająca się fraza, że gry w Unity są brzydsze od tych w Unreal, pojawia się dlatego, że w Unity po prostu
@blakker: No cóż pozostaje 3rd party, co nie znaczy że jest gorzej ( ͡° ͜ʖ ͡°) komercyjne vs swoje, zawsze można p2p