Wpis z mikrobloga

Związku do tego znaleziska

https://www.wykop.pl/link/5754993

Mam Dacie Logan mcv kombi z 2016 roku kupiona w salonie z silnikiem 0.9 TCI o mocy 90 KM z turbiną.

Miałem wiele zastrzeżeń do tego modelu samochodu wynikających z uprzedzeń do marki. Lecz szukałem samochodu do 50 tyś zł którym można będzie pojeździć bez większych wydatków iż poprzednie auta to była jedna wielka skarbona ( nie znam się i nie mam szczęścia do samochodów )

Wydatki które poniosłem związku z urzydkowaniem samochodu były serwisy co 20 tys km plus raz wymiana klocków z przodu. Przebieg aktualnie mam ok 80 tys km i dosłownie nic się nie dzieje . Oczywiście komfort jazdy i wszechobecne plastiki dają wymierne przyjemność z jazdy lecz w naszym przypadku i dość intensywnym użytkowaniu samochodu koszty exploatacji są niewielkie. Plus jest pewność że rano odpali i można jechać śmiało kilkaset km.

Reasumując dacia jest dla osób niewymagających wielkiego komfortu i wyciszenia w kabinie , dające wymierne korzyści z prowadzenia auta . Za to daje niezawodność w przemieszczaniu się plus niskie koszty exploatacji no i plusem jest spalanie u nas w trybie mieszanym wynosi ok 7l na 100 km .

Jeżeli macie jakieś pytania z chęcią odpowiem wam w komentarzu.

#dacia #motoryzacja #samochody
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Wykop24h: ale to wie raczej każdy, że Dacia to idealne samochody dla osób, które poza czterema kołami i kierownicą nic innego nie oczekują od auta. Ja to szanuje, bo znaleźli idealnie swój target. Swoją drogą te auta nie są aż takie złe, dla nie wymagających wręcz idealne. Zalewasz, wsiadasz i jedziesz.
  • Odpowiedz
@Wykop24h Użytkowanie, nie urzydkowanie, na miłość boską. A co do treści wpisu to się zgadzam. Co do pytań- jak się jeździ takim małym trzycylindrowcem z turbo w porównaniu do np. wolnossącego 1.4 o podobnej mocy (85-100 koni) pod względem dynamiki, mógłbyś określić czy nie masz zbytnio porównania?
  • Odpowiedz