Nocna opowieść o tym jak konsultant sieci @play_polska Piotrek na życzenie swoich koleżanek strzela z danych osobowych klientów sieci. Panie prokuratorze, nie ja jestem autorem tych screenów. PS brawo za ustawę antyterrorystyczną z 2016.
+100 punktów za #!$%@?ę ze screenami systemu. Wiadomo, że niekiedy wykorzystuje się możliwości w pracy w celach prywatnych, ale nie w tak kretyński sposób.
Dlatego kurde wymyśla się i wprowadza procedury mające zapewnić bezpieczeństwo i utrudnić takie postępowanie. No kurde takie wyszukiwanie powinno być zablokowane i udostępnione konkretnym osobom w jakiś przypadkach. No i kurde osoba powinna być poinformowana, że ktoś i tutaj nazwisko pracownika ja sprawdza w systemie.
@Niczyporuk: Ej, ludzie... Nie, żeby coś, ale trzeci screen pokazuje, że te wycieki danych mogły mieć miejsce rok temu (zobaczcie na datę wysłania zdjęcia, a potem datę zapytania koleżanki o ofertę). Albo typ przesyła dane już od... roku. :"D
@insystem: Zapomniałeś o Telbridge z Torunia.Zawsze był trójkąt Telbridge-Arvato-Transcom. Telbridge pracuje dla playa i na jeg crm i atmosferze/kiedyś też i nasie
@Impuls94: APS/ARvato też na ich atmosferze i nowym CRM, a wcześniej na tym starym javowym gównie (z którego co prawda można było więcej rzeczy zrobić).
@Maneharno: Takie wchodzenie w dane klientów jest rejestrowane, bez problemów można sprawdzić który z pracowników to robił, od tego maja indywidualne konta logowania
@Kierowca_audi: Samo wyswietlenie rekordu klienta moze nie jest, ale czesc danych jest zakryta i trzeba kliknac na pole zeby zobaczyc dane (pesel na przyklad) i tu moze sie w logach cos pokazywac. Jakbys mial zbierac dane kto w jaki rekord wszedl, to przy takiej ilosci uzytkownikow i
@Krupier: Oj da się, pracowałem przez prawie rok w Orange i po samym numerze miałem dostęp do wszystkich danych klienta xD z tego co wiem, nikt też tego specjalnie nie sprawdzał, kierownicy bardziej przejmowali się tym jak tniemy w ch*** na statusach niż tym czyje konto podglądamy xD
@Niczyporuk: kto nigdy nie sprawdził czegoś po znajomości niech pierwszy rzuci kamieniem ;-) słabo że potem gdzieś to wyciekło dalej i będzie przypał za spermiarstwo Piotrka
@Meteor100 mam dostęp do tysięcy kart kredytowych losowych osób - nigdy bym nie pomyślał, żeby to wykorzystać bo nawet za zabranie im z konta 1zl jestem w dupie. Gościu kretyn. Prace trzeba traktować profesjonalnie i nie nadużywać takich danych. A to co zrobił? No #!$%@?... Nawet jakby mnie modelka z playboya prosiła o coś takiego to nie ma opcji. Pan się nadaje do #!$%@? z pracy - o reszcie zdecyduje odpowiedni organ
Panie prokuratorze, nie ja jestem autorem tych screenów.
PS brawo za ustawę antyterrorystyczną z 2016.
Wiadomo, że niekiedy wykorzystuje się możliwości w pracy w celach prywatnych, ale nie w tak kretyński sposób.
Liczę na wysoką karę wlepioną Playowi z tego tytułu.
@kasa: do CRM trzeba sie logować i jest tam widoczna historia w którego klienta wchodziłeś i co wyszukiwałeś więc łatwo będzie ustalić winnego.
@Kruqu: Wcześniej hasła i pesel były normalnie widoczne ale jak weszło rodo to zrobili zmiane, że trzeba klikać "pokaż hasło" aby je pokazało.
@insystem: Zapomniałeś o Telbridge
@Maneharno: ty chyba niepoważny jesteś xD
@Annaroth:
@kodecss: jest kobietą
@Impuls94: APS/ARvato też na ich atmosferze i nowym CRM, a wcześniej na tym starym javowym gównie (z którego co prawda można było więcej rzeczy zrobić).
@Kierowca_audi: Samo wyswietlenie rekordu klienta moze nie jest, ale czesc danych jest zakryta i trzeba kliknac na pole zeby zobaczyc dane (pesel na przyklad) i tu moze sie w logach cos pokazywac. Jakbys mial zbierac dane kto w jaki rekord wszedl, to przy takiej ilosci uzytkownikow i