Wpis z mikrobloga

@lipka: Popraw puste przestrzenie miedzy kraweznikiem a meshem drogi. Na teksturze drogi dodaj jakiś bump mapping. Do białych pasów dodaj jakiś mix shader z textura noise. Brudne, nierówne pasy bedą wyglądały realistyczniej. Do chodnika też możesz zrobić jakiś displacement/bump,
  • Odpowiedz
@lipka: Oświetenie+ jakiś bump/normal mapy dla materiałów. Jakim silnikiem to renderowane? Wygląda jak starym blender Internal. Cycles albo Evee lepsze.
Później jeszcze postprodukcja i jakiś filtr bloom/glare żeby te lampy dawały poświatę
  • Odpowiedz
@QBA__: to już jest eevee z bloom'em. Większość materiałów ma normal mapy.
@ImperiumCienia: droga I pasy na niej mają normal mapy też. Ale chyba zmienię całą teksturę drogi. Oświetlenie to jest mój problem.
  • Odpowiedz
@lipka:
1. Krawężnik ma małą ilość załamań i przez to są widoczne szczeliny na styku krawędzi jezdni.
2. Krawężnik ma za gęstą"teksturę" do szerokości płytek chodnika, przez co wygląda w oddali jak lina położona na styku chodnika/drogi.
3. Szklana osłona latarni jest zbyt płaska. Możesz dodać jakąś siatkę/pionowe druty jak i na kloszu by podkreślić 3d.
4. Latarnie po lewej "lewitują"(cień).
5. Latarnie po prawej "nie mają" tego kielicha, co po lewej i środek wygląda jak lewitujące
  • Odpowiedz