Wpis z mikrobloga

Kierowca, nie zatrzymał się przed zieloną strzałką i na pełnej #!$%@? wjechał w rowerzystę. Zachowanie rowerzysty również głupie, ale on miał zielone.
Co na to Emil?
"przepisy głupie", bo dzieciak powinien zwolnić, zatrzymać się, a może najlepiej przeprowadzić rower. Zero refleksji nt. zachowania kierowcy.

#prawojazdy #bekazpodludzi #polskiedrogi
Pobierz B.....o - Kierowca, nie zatrzymał się przed zieloną strzałką i na pełnej #!$%@? wjech...
źródło: comment_1600064911kfj9B5p4iBpnHO6mep7GOm.jpg
  • 78
każde skrzyżowanie, na którym jako pierwszy z twojej lewej stanie ciężarówka.


@kubapolice: obecnie można wpisać w to również SUV'y.

Jak gruby jest ten słupek? 1 metr?


@push3k-pro: nie mierzyłem, jak nie zapomnę to sprawdzę, ale w drugim samochodzie tego problemu nigdy nie miałem więc możliwe, że coś w tym jest.

Ściemniasz i nie masz argumentu. Nie da się po zatrzymaniu nie zauważyć pieszych z powodu słupka w samochodzie.


@push3k-pro:
@ksiak: Uważam, że jest to nierealne przy pełnym zatrzymaniu się, gdy po lewej masz jeszcze dwa pasy ruchu i też wejście na przejście dla pieszych. Zresztą o czym w ogóle piszemy - nie widać -> nie wjeżdżasz. Strzałka jest warunkowa.

nie mierzyłem, jak nie zapomnę to sprawdzę, ale w drugim samochodzie tego problemu nigdy nie miałem więc możliwe, że coś w tym jest.

Nie, opisz czym jeździsz i ile zajmuje ci
@push3k-pro coś kolega @ksiak wyolbrzymia, ale nie bagatelizowałbym martwej strefy.
Raz nie zauważyłem całego auta bo się za słupkiem schował i od tej pory pilnuję się o wiele bardziej.
A co do strzałki, to w praktyce zatrzymywanie się za każdym razem jest trochę przesadą.
Jak wszystko widać, to wystarczy do jedynki zredukować.
@Krakem no właśnie ustąp pierwszeństwa to już za dużo, bo jednak na większości skrzyżowań jest zasadna szczególną ostrożność przy skręcie w prawo. Ja osobiście zawsze jadę na jedynce, i nawet jakby mi się ktoś #!$%@?ł to raczej nie zginie
@BlackFoo: japrdl. jak mnie tacy zawodowi kierowcy jak EmilTV ktorym wzszystko przeszkadza i wszyscy sa winni tlyko nei kierowca ktory powinien sie wykazac wyobraznia. To moze w druga manke - czemu przepisy pozwalaja na przejezdzanie smaochodem przez przejscie z dowolna predkoscia? moze jakis limicik np. 20kmh skoro tak proste rzeczy jak np, czerwone swiatlo sa problemem. albo w ogole zlikwidowac sygnalizator s2 skoro przkracza to mozgi polskich kierowcow? ale z drugiej
@vogello: Czemu wszyscy się tam uczepili tej strzałki? Zwykły skręt w prawo na zielonym jest bezpieczniejszy? xD w obu przypadkach rowerzysta może przelecieć z max dopuszczalną prędkością przez pasy. Dodać do tego liczne krzaki i bariery między drogą a chodnikiem i katastrofa gotowa. No ale rowerzysta ma pierwszeństwo prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ksiak Jeśli słupek Ci zasłania, to poruszaj głową. Przechyl się do przodu lekko, zmienisz kąt patrzenia i zobaczysz to, co wcześniej było "za słupkiem". Zwalanie winy na konstrukcję samochodu to moim zdaniem absolutny argument za tym, żeby ktoś taki nir miał prawa poruszać się po drodze. To Ty jako kierowca jesteś odpowiedzialny za bezpieczne prowadzenie samochodu i to Ty masz dbać o widoczność. Jeśli nie potrafisz tego dokonać w jakimś samochodzie, to
Jeśli słupek Ci zasłania, to poruszaj głową. Przechyl się do przodu lekko, zmienisz kąt patrzenia i zobaczysz to, co wcześniej było "za słupkiem"


@Trollunio: przeczytaj dokładnie to co napisałem.

Zwalanie winy na konstrukcję samochodu to moim zdaniem absolutny argument za tym, żeby ktoś taki nir miał prawa poruszać się po drodze.


@Trollunio: samochody mają martwe strefy i tego nie zmienisz, im nowszy samochód tym większe są te strefy jednak "minimalizuje"
@starypijany123: maruda to chyba troll konto. Nieraz jak widzę tu wypowiedzi "drogowe" z niektórych kont, to widzę, że te konta ZAWSZE błędnie oceniają sytuację i winę przy zdarzeniach drogowych. Nie można zawsze się mylić, raczej robią to jako trolling
no ale masz czerwone swiatlo prawda? zielona szczalka to nie zielone swiatlo tylko CZERWONE + znak STOP.


@vogello: Ale co to zmienia. W obu przypadkach musisz ustąpić. Jeszcze raz zadam pytanie - Czemu wszyscy się tak srają o to że ludzie się nie zatrzymują na strzałce jak na zwykłym skręcie w prawo nie muszą(a nawet nie powinni) xD Co jest groźniejsze gdy rowerzysta pruje 50 km/h przez pasy w niewidocznym miejscu
@maad: poniewaz s2 zwykle pozawala ci przeciac cudze zielone PRZED skrzyzowaniem a nie po manewrze skretu dlateog jest to duzo bardziej niebezpieczne. raczaj nie przelecisz w tym drugim przypadku 50 czy70kmh bo musisz zwolnic zeby wykonac skret. w przypadku strzalki zieolnej - jak widac nie, po prostu przelatujesz na zielonym pieszych i rowerzystow z ta predkoscia ktora jechales i dopiero zwalniasz. widac to na zalaczonym filmiku doskonale.