Wpis z mikrobloga

@cwlmod gusta i gusciki. Na dejli smigam e38 z 2.8 w ktorej silnika prawie nie słychać a w garazu buduje 2.0 z kompresorem na niedzielę (tak chciałem 2.0). Wiec o tym sie nie dyskutuje
  • Odpowiedz
@przemardi: A jak wyjedziesz z garażu to cię najpier objadę #!$%@? a potem ogłuszę strzałami z wydechu. Nawet na postoju mój fabryczny wydech zagłuszy twój na pełnym gazie ;)

Eh pamiętam jak po mojej becie przesiadłem się na weekend do infinity G37s i wielkiego WTF zaliczyłem jak pół litra większy silniczek, ale V6, dużo lepiej brzmi.
  • Odpowiedz
@przemardi: Jak już mnie wyprzedzisz o tą sekundę to popłaczę się w wygodnym i cichym samochodzie w przyjemnych chłodzie działającej klimy ;)

W ogóle to będziesz miał na czym siedzieć skoro stara beema będzie ważyć tylko 1000kg? ;)

Mnie już miłość do starych beemek przeminęła. Wciąż je bardzo lubie ale już ich nie uwielbiam.
  • Odpowiedz
@cocaine01: Dolot z m50? To nie ma sensu skoro tam był silnik 2.8. Jak już to do wersji 2.5L 323i wsadza się dolot z m50, bo to jest podobny silnik ale bez ograniczone dolotu.

Tu nie ma magii. Stare słabsze auto nie może być szybsze od nowszego. Beta musiała być podkręcona i ktoś zwalił start enki, innego wytłumaczenia nie ma. W zakrętach beemka została by daleko z tyłu przez gorsze
  • Odpowiedz
@cocaine01: Uuu jaka różnica. W sumie nie powinno mnie to dziwić, bo 2.8 ma katalogowo tylko 1 koń więcej od 325i, więc 2.8 musiał być sztucznie przymulonym silnikiem. O wałkach rozrządu z 330i M54 też słyszałem, że są dobrą modyfikacją do 323i i 328i.

To ile to e36 musiało mieć koni, 230, więcej?
  • Odpowiedz
@cocaine01: Na forum pisza, że wałki z M3 dają do 20 bhp więcej, a 323i z kolektorem m50 dostaje 30 bhp dodatkowo. Kurła to ta beta musiała mieć z 250 koni. Nic dziwnego że Hyundai wysiadł, bo rwd przy tej mocy ma znacznie lepszą trakcję do 50km/h, a potem nie było za bardzo czym nadrobić przed linią mety.

Niby na filmie jest 226 hp ale nie wiadomo jak to porównać
  • Odpowiedz