Wpis z mikrobloga

@Zielony34 czytam cały wątek i jak najbardziej przychylam się do Twojego zdania, jak ktoś się interesuje to inaczej na to patrzy, na takie tematy można rozmawiać na forum motoryzacyjnym a nie na vikopie
  • Odpowiedz
@TrionicSe7en: kupiłeś sportowy samochód przeznaczony do upalania znany z ogromnego apetytu na olej i bolączek silnikowych oraz surowego wnętrza, a potem płakałeś że nie stać Cie na utrzymanie i nie jest komfortowe? ( )
  • Odpowiedz
@basically_a_free_spirit: W znaczącej ilości wypadków masz kompletną rację, jest to totalne bez sensu i nie będzie miało znaczącego wpływu na użytkowanie. Jest parę procent gdzie ma to uzasadnienie jakieś.
Przykład? Powinienem lać 5W30 wg. producenta, ale na autostradzie jak się go przegoni to robi się z niego woda. Można jeździć wolniej, zignorować temat, albo zalać 5W40. ;o

Identycznie, oleje o tej samej lepkości ale różnej jakości powodują wydłużenie życia mojego
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@b7kj: Meguina i LM mają w uproszczeniu mówiąc, jednego właściciela. O ile dobrze pamiętam, to Meguin robił oleje dla LM przez długi okres czasu.
  • Odpowiedz
@Zielony34: Robi się woda. Błąd po stronie producenta, albo celowe działanie. Ten sam silnik doładowany o 0,3 bara więcej w tym samym samochodzie ma już w książce wpisane 5W40. Oprócz doładowania reszta oprzyrządowania ta sama.
Widocznie założył że jak ktoś zasuwa tym samochodem stabilne 170kmph na autostradzie przed dłuższe okresy to kupuje mocniejszą wersję.
Zresztą to nie pierwszy problem w instrukcjach od producenta. Nowy silnik, pierwszy montaż w seryjnym aucie,
  • Odpowiedz