Wpis z mikrobloga

@Pesa_elf: pieszy, tez moze isc pod slonce, po czym odwroci sie i widzi odbijajace sie slonce od samochodu

to, ze swieci slonce nie oznacza, ze kierowca ma miec w dupie przepisy i w przypadku zlej pogody(tak dzien sloneczny to tez moze byc zla pogoda, bo dales dobry przyklad) nie oznacza, ze moze jechac 50/tyle ile znak wskazuje caly czas

skoncz wymagac tylko od pieszych, a wymagaj od KAZDEJ grupy
  • Odpowiedz
@u8t3io3p: Zacznijmy od tego że przez takie medialne akcje piesi czują się bezkarni i łażą jak chcą jest ich dużo więcej jak samochodów. Nie mówię że kierowcy są święci i umieją wszystko itd.
  • Odpowiedz
Pieszy który nie ma prawa jazdy nigdy nie zrozumie kierowcy i bedzie świętą krową na jaką go media i rządzący kreują.


@Pesa_elf: ech biedni kierowcy, wszyscy im przeszkadzają ;___; czy kierowcy podchodzą na tej samej zasadzie do np. rowerzystów?

  • Odpowiedz
@MilionoweMultikonto tak jest, godzina szczytu, zwolnij, blokuj ruch, rób korki, piesi świeci, w--------ć się na drogę! Jazdaa! Nie trzeba myśleć żeby patrzeć i czekać aż auto się zatrzyma, nie pozdrawiam :)
A jak się nie zatrzyma to czekaj aż wszyscy przejadą. A jak nie ma takiej szansy to s--------j do domu to nie twój dzień. Szansa 1% że nie przejdziesz czekając 3min.
  • Odpowiedz
@Pesa_elf: op is gay, nigdy nie będziesz miał kontroli nad zachowaniem innych uczestników ruchu, jedyne nad czym masz to jak sam jedziesz, więc k---a przestań płakusiać i zwolnij tak aby ograniczyć możliwie negatywne skutki i dać sobie więcej czasu na reakcję
  • Odpowiedz
@cwlmod: W tym przypadku było wyprzedzanie samochodu, który zatrzymał się przed przejściem, aby przepuścić rodzinę. Kierowca bwm jechał bardzo szybko, mimo, że słońce go oslepiało, gdyby potrafił myśleć, to by zwolnił, wiedział, że tam jest przejście, bo codziennie tam jeździł do pracy, mimo to jechał ponad 100. Przez przejście dla pieszych może korzystać każdy, stary, głuchy, niewidomy, więc ciężko wymagać aby mieli tak dobrą reakcje, aby uciec spod kół samochodu,
  • Odpowiedz
@Pesa_elf: Może niech weźmie, ale dlaczego ty w warunkach fatalnej widoczności i o świadomości występowania na drodze, którą jedziesz, przejść dla pieszych lub innych problemów, nie zwolnisz do prędkości minimalizującej ryzyko, tylko z----------z dalej na oślep 50 (a wiemy, że 60-70 na polskich drogach)?
  • Odpowiedz