Co tu się odwaliło właśnie, pisze do mnie typiara ma messengera i wysyła zdjęcia #bombelek taki z 2-3 miesiące na oko, co ważne, taki bardzo ciemny kolor skóry i czarne włosy i pyta się mnie czy mógłbym (jako, że jestem grafikiem i ogłaszam się tu i tam) zmienić mu kolor skóry na biały i włosy na taki ciemny blond. Siedzę taki wryty po tym co właśnie przeczytałem, patrze na jej profilowe taka typowa #p0lka z blond włosami, w związku, facet też bialutki, przeglądam i jego profil no tirowiec, trochę beka ale dobra. Myślę sobie, no w sumie głównie robię w wektorowej ale takie rzeczy to w szkółce uczyli i w sumie skomplikowane to to nie jest no i jej odpisuje, że mogę zrobić bez problemu, tylko odezwę się za jakąś godzinę to ustalimy szczegóły, przez ten czas sobie też wycenie to zlecenie a ona ma takie ''jak to wycenie?'' No i jej odpisuje, że chyba za darmo tego robić nie będę, no to ma takie, że dziękuje i do widzenia. No ręce opadają, nie pierwszy raz się zdarza, że ludzie piszą i myślą, że zrobię coś za darmo lub za jakieś 10-20 zł bo przecież to ''tylko jakieś klikanie w kompumter, kurła'' ale nie spodziewałem się, że kiedykolwiek w swojej karierze spotkam się z takim zleceniem xDDDD #logikarozowychpaskow #madki #grafika #grafikakomputerowa no i w sumie #heheszki xD
@Chlebek_Pyszny: pewnie podobna historia jak niedaleko Krosna gdzie przyszło na świat czarne a cała rodzina była kręcona że to żółtaczka. Potem dziecko rośnie a to dalej żółtaczka niby, w końcu wyszło na jaw że ten co niby miał być ojcem oczywiście nie jest
@asique: jak coś to najwyżej na priv, bo też nie chce by wypok wystalkował tą i tak już w dupie kobietę xD Wystarczy, że będzie miała przesrane jak mąż wróci xD
@Lorenzo_von_Matterhorn: OLX, Oferia, FB, itd. takich ludzi co chcą za darmo lub za groszę grafiki a jeszcze im nie będzie pasowało jest od groma, normalnie aż odechciewa się w zawodzie robić gdy widzisz coś takiego ( ͡°ʖ̯͡°)