Wpis z mikrobloga

@Hulaj_dusza Zależy jak zarabiasz. o zawieszeniu z doświadczenia się nie wypowiem, żadne nie dotrwało do awarii. W bliskim otoczeniu miałem trzy sztuki, 3.2, W12 i V10. W każdym jednym elektronika #!$%@? dzikie harce i ludzie mieli dość tych aut, tylko V10 nie doczekało sprzedaży bo się #!$%@? xD
@Hulaj_dusza: Dla mnie każdy samochód z wymianą rozrządu co 100 tys. km to jakiś żart, czy jaki tam mają interwał. Mercedesy, Bmw mają łańcuch i jakoś wymiana takiego rozrządu to rzadkość, a VW #!$%@? taki łańcuch, aby było go trzeba wymieniać co 2 lata.
@Hulaj_dusza Zależy który silnik. Ale nawet te słynne (#!$%@? wie dlaczego) N47 ma bezproblemowy rozrząd. Nawet jak robisz w warsztacie to w tej chwili 3-3.5k i masz spokój na te 150kkm minimum, moim zdaniem to nie jest duża kwota. A u pewnych braci z dolnośląskiego to zdążysz skoczyć na starówkę we Wrocławiu zjeść obiad i wracasz po auto xD