Wpis z mikrobloga

na Steam i PS4 masz Residenty od 1 do 7 więc problemu nie ma


@Turahk: Kolega chyba nie grał w niezremasterowanego Residenta współcześnie. Ja robiłem podejście na Vicie i wytrzymałem może z 10 minut - a mówi to dużo, bo gram we wszystko i rzadko na cokolwiek kręcę nosem. To jest tak niegrywalny gniot w tej chwili, że chyba tylko ktoś z sentymentem znający mechanikę mógłby się tym męczyć. Całe szczęście,
@Marek1991: Jak dla mnie to mogą se nawet 500zl krzyknąć, po prostu nie kupie, bo juz gralem na laptopie, przeszedłem fabularke a online mnie nie rajcuje .

Ale jesli ktoś będzie chcial wydać nawet to 500zl na gta V na nowego ps-a, to niech se wydaje. Czemu miałoby mi to przeszkadzać?
@Marek1991: Ale takiego GTA nie robi sie w rok ani półtora. 1,5 roku temu wydali rdr 2, więc do gta VI jeszcze troche czasu minie.

A wiadomo ze gta jako produkcja sztandarowa musi byc lepsza od poprzednika. Fabuła, lokacje, voice acting, pojazdy, muzyka itd. Tego sie nie da zrobić w krotkim czasie przy tak ogromnej grze.

Społeczność graczy chce zjeść ciastko i mieć ciastko. Czyli miec duża, rozbudowana, ciekawą i nie
@enforcer: fajna dyskusja i w ogóle, ale imo trzeba odróżnić dwie rzeczy: Rimejki dajmy na to Crasha, Spyro, Residentów itd., czyli gier które wyszły generacje temu, a sam rimejk jest zrobiony z sercem - to jest super sprawa, młodzi gracze mogą zobaczyć jak wyglądały kultowe gry bez konieczności odkopywania retro konsol; "Rimejk" GTA V, czy innego Skyrima (mogę się założyć że wyjdzie xDD), czyli gry eksploatowanej na dwóch kolejnych generacjach gdzie
@venividi: Ale nikt nie mówi żeby wychodziło co roku. IV które również było dużym przeskokiem technologicznym wyszło 4 lata po San Andreas (Stories nie liczę bo je robiło poboczne studio), V wyszło 5 lat po czwórce, też rozszerzało wszystko i to były całkiem akceptowalne i zrozumiałe interwały, nie wmówisz mi że teraz nagle potrzebują co najmniej 10 lat (bo jak wypuszczają tego kotleta w przyszłym roku to na pewno nagle chwilę
@enforcer: trylogia GTA III, Vice City itp. to był po prostu bardziej zaawansowany reskin z drobnymi zmianami mechanik. GTA V biorąc pod uwagę ogrom świata, modelowanie assetów, zaawansowany poziom AI i odpimpowanie własnego silnika to o wiele większe przedsięwzięcie. Dlatego zupełnie nie dziwi mnie taka agresywna maksymalizacja zysków.

Poza tym jeśli jakoś samej produkcji jest na tak wysokim poziomie jak GTA V to jak dla mnie to mogą cisnąć z tym
@spike200: Gier AAA nie robi się już w garażach. Takie gry to nie jest nisza. Nowe tytuły stają się co raz bardziej rozbudowane, więc czas i hajs potrzebny na ich wyprodukowanie jest proporcjonalnie większy. Rockstar tworząc GTA 3 było wtedy mniejszą firmą niż niektórye studia tworzące gry niezależne. Przy tworzeniu GTA V nie mogą sobie pozwolić na totalne podążanie za ideą.

Projekt musi się zwrócić i zarobić odpowiednio na kolejne tytuły.
@Thunderlane: Zapomniałeś właśnie o RDR2, które weszło stosunkowo niedawno, a również wymagało ogromnych nakładów.

Problem w tym że gry robią się coraz większe i rockstar będzie potrzebował więcej czasu na ich produkcję.

Jestem pewny że na premierze VI zarobiliby mnóstwo pieniędzy, bez porównania więcej niż w przypadku kolejnego portu na V. Zwłaszcza że community V zaczęło się już dawno wyludniać na rzecz innych gier. Więc dlaczego jeszcze nie wypuścili VI?

W
Pobierz
źródło: comment_1591972796KbIUCvptNUFF47EKVcVyta.gif
Więc dlaczego jeszcze nie wypuścili VI?

W mojej opinii dlatego że po prostu jej nie mają ¯_(ツ)_/¯


@venividi: W mojej opinii dlatego że nie ma się co spieszyć bo można jeszcze wydoić online, wciąż przynosi łatwe pieniądze bo wciąż niektórzy łapią się na makrotransakcje, wypuszczanie jakichś gównianych DLC z nowymi latającymi motocyklami strzelającymi rakietami i jakimiś wyścigami dużo nie wymaga (zresztą większość tego trailera to jakieś badziewia z online - latające
@enforcer: no niestety znaleźli jeleni na online to teraz gta V bedzie sie ciagnelo do PS7


@Reevder: Przecież GTA od zawsze powstawało z dużymi odstępami czasu a dla Rockstara mam szacunek, bo wypuścili wiele aktualizacji i ani jednego płatnego dodatku do GTA V. EA czy inne mogą possać #!$%@? Rockstarowi. A
@LuxEtClamabunt: Dużymi? W czasie ery 3D praktycznie wychodziły co chwilę - 2001 - III, 2002 - VC, 2004 - SA, 2005 - LCS, 2006 - VCS, nawet po przejściu do HD odstęp nie był tak duży - 2008 - IV, 2009 - EFLC i 2013 - V. Nawet jak pominiemy Stories które były częściami pobocznymi to od SA do IV gdzie też był ogromny przeskok technologiczny zeszły tylko 4 lata, od