Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +379
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +141
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

wsię nie wyświetla przejmującdisplay: nonezdiv#fixedheader`, które w ogóle nie powinno być brane pod uwagę?(╯°□°)╯︵ ┻━┻
#webdev #html #css
źródło: comment_1591032254yoRsK96pVPm3uOoLeV7Uok.jpg
Pobierza moze unset tez jest, nie pamietam
@NickciN: Bo ma byc display:none dla fixedheader, nie (ide w pewien projekt i ma byc czytelny)
@Never_let_me_go: unset, powiadasz? Hmm
div#fixedheader > input, div#fixedheader > label, div#fixedheader > ul(niestety w CSS nie da rady tego pogrupować i musisz powtarzać, chyba że użyjesz SCSS)Komentarz usunięty przez autora
div#fixedheader > ulnic nie daje.display: nonedlaul. A co tam się jeszcze dzieje - to nie wiemźródło: comment_15910339234T7O3eDRVftc9WaB12kxFG.jpg
Pobierzdisplay: none;
}
@Marmite: Miales racje, nalezalo rozgrupowac.