Aktywne Wpisy

mirko_anonim +21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

LukaszTV +319
AHA xd jak widać Polaczki wszystko obejdą xdd
Już widzę jak ktoś kupuję butelkę wody 3,001l
#polakicebulaki #kaucja #systemkaucyjny #heheszki #ustronianka #napoje #kaufland #gospodarka #ekologia
Już widzę jak ktoś kupuję butelkę wody 3,001l
#polakicebulaki #kaucja #systemkaucyjny #heheszki #ustronianka #napoje #kaufland #gospodarka #ekologia
źródło: image
Pobierz




I teraz mam problem: monitor nie ma najmniejszych problemów, aby wykryć sygnał z HDMI (z obu komputerów), natomiast za skarby świata nie mogę przesłać do niego sygnału przy pomocy DisplayPort. Niestety mój firmowy laptop nie ma wyjścia DP, więc mogę to testować wyłącznie na moim prywatnym laptopie i to tylko za pośrednictwem stacji dokującej (sam laptop nie ma DP, jedynie mini-DP).
Sytuacja wygląda tak, że monitor raczej otrzymuje sygnał za pomocą DP, bo nie pojawia się komunikat o braku sygnału, natomiast na komputerze z #windows 10 słychać komunikat dźwiękowy, że podłączono urządzenie. Nie jestem w stanie od tego momentu za dużo zrobić na moim kompie, bo myszka co kilka minut wraca na środek ekranu laptopa, czasem ekran laptopa się wygasza na sekundę-dwie i znowu powraca. Gdy zaznaczam w systemie, aby wyszukał monitory, pokazuje się ten Dell na momencik i znika. I tak w kółko. Nie jestem w stanie uzyskać obrazu na monitorze Della. Co ciekawe, w momencie, kiedy monitor jest podłączony przez DP do kompa, to też za bardzo nie mogę operować OSD na samym monitorze, bo też po paru sekundach OSD znika.
Zainstalowałem sterowniki od Della najnowsze, robiłem factory reset, sam monitor ma najbardziej aktualny firmware, a do tego mam nawet dedykowany soft, jednak nic interesującego tam nie znalazłem, co mogłoby mi pomóc rozwiązać ten problem.
Jest jeszcze jedna kwestia (powiedzmy, że poboczna): za Chiny nie mogę ustawić wyższej częstotliwości odświeżania niż 30Hz (nawet, gdy jestem na HDMI podłączony do jednego tylko źródła sygnału).
Z góry dzięki za jakiekolwiek rady, bo nie uśmiecha mi się tego bydlaka pakować i odsyłać na rękojmię...
#pytanie #pytaniedoeksperta #kiciochpyta #informatyka #komputery #monitory #pomocy #zalesie
źródło: comment_1588708810qEXWLEIyXrjnBdMkw5FnbK.jpg
Pobierz@moby22: moze to jest slowo klucz do twoich problemow