Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej,
gdzie można znalesc różowego, który coś sobą reprezentuje? Na tinder to jak szukanie igly w stogu siana, większość bez pasji czy hobby. Jedyne co potrafią to oglądać netflixa, podróżować palcem po globusie i popuszczać szpare.
Pewnie padnie propozycja, żeby szukać na wykopie, ale...
Nie chce generalizować, lecz duża grupa różowych pisze wiadomości, jakby miały autyzm, nie wspominając o kolekcji zaburzeń psychicznych, które musisz zaakceptować.
To wygląda jak jakieś wywody flustrata, bo tak jest. Męczy mnie już to szukanie 2 połówki.

Coś o mnie to studiuję programowanie, pracuje w korpo, 23lvl, 182cm 70kg brunet z zarostem. Na tinder w dzień miałem 99+, ale usunąłem po kilku spotkaniach. Hobby to naprawa samochodów, jazda na motorze wyczynowym, wszelkiego rodzaju pracę remontowe (poprzez pracę dodatkowa), gotowanie z racji tego, że dużo jem i ćwiczę, na tym się nie kończy, ale też nie będę się rozpisywać.

Dla mnie jedyne wymogi to, żeby nie była gruba, pracowita i miała jakieś hobby, chociażby zbieranie kasztanów czy znaczków. Poprzez hobby, też rozumiem że można o tym trochę opowiedzieć, a nie ze pytam na spotkaniu o hobby, rozowa odpowiada, że lubi czytać, a na pytanie o ostatnia pozycje mówi : w sumie nie wiem nie pamiętam. Przecież to jest wręcz żałosne.
Pytanie do #niebieskiepaski gdzie poznaliście swoje kobiety, jestem otwarty na propozycje.

#tinder #zwiazki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Przekaż darowiznę
  • 23