Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dzień dobry Wykopki,
Jestem jednym z byłych studentów Politechniki Warszawskiej Ośrodka Kształcenia Na Odległość, w skrócie PW OKNO, tak to między innymi mnie dzisiaj okradli ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak to jedna z najlepszych uczelni w kraju i w Europie dała zrobić z siebie pośmiewisko.
Uczelnia wyższa techniczna, kilkudziesięciu jak nie kilkuset ludzi z wykształceniem wyższym, magistrów, doktorów, profesorów ludzi jakby się mogło zdawać światłych,
którzy każdego dnia w czasie trwania roku akademickiego mają za zadanie nauczyć swoich studentów tworzenia projektów i ich poprawnej realizacji, które będą działać niezawodnie.
Cała ta sytuacja ukazuje prawdziwą wiedzę i obycie ludzi, którzy pracują w uczelniach wyższych. Na pewno jest dużo porządnych ludzi, jednak znakomita większość nie mogła znaleźć
sobie dobrej pracy, więc przytuliła ciepłą posadkę w cieplutkim miejscu. Ludzi, którzy mają budować ten kraj za kilka lat uczą ludzie, którzy zarabiają 2.5-3.5k podstawy, a śmiejemy się, że można kupić ludzi za 500+.
Szczerze? Zarabiając 2.5k w wieku 30-60 lat nie zastanawiałbym się ani sekundy, tylko szedł po te 500 zł.

Sądząc po SS z clickbaitowych tytułów w dzisiejszych newsach i połączenia mojej wiedzy jak działa system (od strony użytkownika), który jest tam wdrożony mam pełną świadomość tego, że 3/4 ludzi z #programista15k i #programista, gdyby tylko wpadło na pomysł, żeby mieć tą bazę by ją miało.
Mówimy o uczelni wyższej technicznej, która nie tak dawno temu miała problem z wygenerowaniem haseł do kont microsoft, a jej strona główna wygląda jak z czasów WindowsXD #pdk.
Dla zainteresowanych okno.pw.edu.pl

Po kilku przemyśleniach dochodzę do wniosku, że cały ten serwis został napisany przez jakiegoś studenta na zaliczenie i tak go wzięli i opublikowali. Może to był bardzo zdolny student z rekrutacji w 2000 roku? Tego nie wiem.