Aktywne Wpisy

Tak się patrzy na mnie moja wątroba kiedy otwieram szóstego harnasia
#heheszki #humorobrazkowy #alkoholizm
#heheszki #humorobrazkowy #alkoholizm
źródło: temp_file2019701003094698912
Pobierz
PorzeczkowySok +104
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: temp_file2019701003094698912
Pobierz
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Muszę to przyznać - jestem słabym programistą.
Mam 2,5 roczne doświadczenie w branży i do tej pory uważam się za słabego programistę. O ile proste rzeczy nie sprawiają mi problemów, to nie potrafię samodzielnie rozwiązywać bardziej zaawansowanych ticketów. Taki stan rzeczy bardzo mnie dobija. Od dłuższego czasu mam przez to doła. Oczywiście staram się rozwijać swoje umiejętności ale mam wrażenie, że niczego nowego się nie nauczyłem.
Czy ktoś z Was jest/był w podobnej sytuacji? Potrzebuję porad, wskazówek na temat tego w jaki sposób efektywnie poprawić swoje programistyczne umiejętności oraz logiczne myślenie.
Na co dzień pracuję z PL/SQLem i Sqlem.
#naukaprogramowania #plsql #sql #pytanie #pomocy
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Dodatek wspierany przez: Przekaż darowiznę
Komentarz usunięty przez autora
Powodzenia Mireczku w dalszym rozwoju w tej dziedzinie- po kilku przedmiotach na swoich studiach wiem, jak ciężki to orzech do zgryzienia ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Brakuje mi w tym wszystkim funu z tego co robisz. Jak trafiłeś do branży?
Może warto spróbować inną gałąź programowania?
Wykonaj sobie test gallupa (strengthsfinder - jest opcja zrobić go po polsku) i może to jakoś Cię
@Harmonia: Na szczęście te predyspozycje nie są takie duże, jak to się propaguje w branży. Programista to nie jest lekarz, programista to taki blue collar worker przy komputerze. Krąży głupi mit, że musisz być geniuszem-pasjonatą, by osiągnąć sukces jako programista.