Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem uczniem pierwszej klasy liceum, profil prawniczy. W sumie nie interesował mnie WOS i historia. Poszedłem tam, ponieważ nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić. Od Listopada zacząłem dużo czytać o ekonomii i finansach. Miesiąc temu postanowiłem że pójdę na studia z tym związane, ale żeby się dostać muszę zdać matematykę rozszerzoną. Poprosiłem dyrektora o przeniesienie do klasy z rozszerzoną matematyka, ale ten twierdzi że o takich rzeczach jak studia trzeba było myśleć przed wyborem profilu (ma racje). Pójście do konkurencyjnej szkoły odpada bo następna jest ponad 35km ode mnie i ciężko z dojazdem. Z podstawy mam bardzo dobre oceny i ogarniam temat. Pozostaje nauka na własną rękę. Czy ktoś z was uczył się w taki sposób? Z jakich materiałów korzystaliście i jak planowaliście czas? #licbaza #techbaza #studbaza #matematyka #studia #matura #rozszerzenie #szkola #ekonomia

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: można na własną rękę, ale musiałbyś pewnie ogarnąć korki przez cały okres nauki, albo chociaż rok przed maturą.

Skoro to pierwszy rok to #!$%@? powinien iść na rękę, skoro ktoś wie co chce w życiu robić.
Tu gdzie jesteś na 99% będziesz miał naukę po łebkach. Chociaż za moich czasów matura z matmy nie była obowiązkowa, więc może jest lepiej pod tym względem teraz.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: > Jestem uczniem pierwszej klasy liceum

o takich rzeczach jak studia trzeba było myśleć przed wyborem profilu (ma racje)


XDD ludzie przerywają studia rok przed skończeniem bo się rozmyślają, a ty i on gadacie, że należy myśleć o studiach gdy ma się 15 czy 16 lat XDD