Wpis z mikrobloga

  • 416
Wszystkie gry narracyjno filmowe, oparte na skryptach i cutscenkach to rak zabijający istotę gamingu.

Nie wiem, może ja za stary jestem, albo za głupi, ale mi sie zupełnie nie podoba to w jakim kierunku zmierza produkcja gier. Wszystko mnie #!$%@?, filmiki, intra, praca kamery, wyrywania pada z reki. Wydaje mi sie że w tych produktach gierkopodobnych to gracz jest najmniej potrzebnym elementem. Wszystko dzieje sie bez naszego udziału, a producent wie najlepiej jak spojrzec na daną scene bawiąc sie kamerę i odbierajac nam władze nad postacią. Własciwie obsluga dzisiejszych gier sprowadza sie dzis do losowego wciskania kombinacji kwadrata i kółka. Ja jestem gameingowym minimalistą i nie lubie jak ktos mi sie #!$%@? co chwilę do tego jak gram.

Miałem kiedys ps2, grało sie w jakies tekkeny, crasha, gran turismo. Te gierki dawały przyjemność. Po latach kupiłem ps4 i jedyne co dostaje to szewskiej pasji. Wiekszosc gier którymi sie podniecacie, mnie osobiscie rozczarowało. Gta, god of war, uncharted, last of us. Gierki filmy, dla ameb, których jedyną rolą jest przewijanie slajdów i cieszenie sie z tego co dzieje sie na ekranie xD. Dzisiejsze gry sa takze zbyt rozbudowane, czlowiek całą gre sie jej uczy, gra sie kończy a my nadal nie skorzystaliśmy z wiekszosci opcji w dossier xD

Dzisiejsze gry to nie jest to czego bym oczekiwał od konsoli. Mi konsola od zawsze kojarzyła sie z graniem prostym, szybkim, lekkim i przyjemnym. Ja jako osoba pracujaca, kiedy wracam zmeczony do domu, nie mam ochoty ogladac jakiś #!$%@? filmików, a chce zaczac grać, i to natychmiast, bez czekania, ekspresowo. Jakbym pragnał super emocji i klimatu to bym właczył film albo jakas ksiazke poczytał. Dlatego tez w dobie #!$%@? ekskluziwów od sony, szanuje takie tytuły jak np Doom (2016). To moja ulubiona gra z jaką do tej pory spotkałem sie na ps4. Wszystko jest idealne, uruchamiasz i od razu dostajesz broń do ręki. Bez żadnego #!$%@? i wprowadzania. Gra, chyba juz kultowa, epickie finishery, radość z mordowania, kapitalny metalowy soundtrack i palpitacje serca. Przykład tego jak powinno sie produkować gry. Jezeli nadal bedziecie zgadzać sie na taką #!$%@? jaką wciskają wam producenci, to niebawem nie bedzie w ogóle w co grać. Taka smutna refleksja na szybko po wczorajszej "grze" w Shadow of Collosus.

#gorzkiezale #ps4 #xbox #komputery #konsole #gry #doom
daeun - Wszystkie gry narracyjno filmowe, oparte na skryptach i cutscenkach to rak za...

źródło: comment_1583841191YlCYQXwCVIlImVepMmB6hH.jpg

Pobierz
  • 88
Gierki filmy, dla ameb, których jedyną rolą jest przewijanie slajdów i cieszenie sie z tego co dzieje sie na ekranie

i zaraz obok

Dzisiejsze gry sa takze zbyt rozbudowane, czlowiek całą gre sie jej uczy, gra sie kończy a my nadal nie skorzystaliśmy z wiekszosci opcji w dossier xD


@daeun: to zbyt rozbudowane, czy jednak pokaz slajdów? XD jejku, czemu ja na to odpisuję XD
@daeun: nie ma sensu uwierz mi, 13 letnie pędzle od fify, gier sony i casuale cię zjadą, że uj się znasz i sony to zbawca gamingu xD Jedynie parę japońskich gier i trochę indie trzyma poziom, a tak to sam cinematic rak, lootboxy i heroshootery, albo open world gówno od ubisyfu. Ostatnio grałem w VTMB i HL2 i ten zastój oraz obecny smród jest po prostu nie do zniesienia ( ͡
Dzisiejsze gry to nie jest to czego bym oczekiwał od konsoli

Taka smutna refleksja na szybko po wczorajszej "grze" w Shadow of Collosus.

@daeun: tylko że Shadow of Collosus wydano jeszcze na PS2 w 2005 (JP) / 2006 (EU) ¯_(ツ)_/¯

No i co z tego że wydano w 2005 roku, jezeli po latach ktos bierze ją ponownie na warsztat i w takiej formie wypuszcza do sprzedaży to jest dla mnie skonczonym