Wpis z mikrobloga

@vargemp: Parę opcji tam trzeba dodać na start (i wybrać średni akumulator) by lepiej konkurować z "gołym" Modelem 3 SR+ ale cena nadal będzie atrakcyjna choć raczej bliższa 40k €. A i autko jest całkiem ładne.

P.S. Na dopłaty się załapie chyba jedynie goła najsłabsza wersja. O ile do czasu premiery tej wersji dopłaty nie znikną...

EDIT. Tu jest ciekawa opinia: https://elektrowoz.pl/auta/mam-rezerwacje-vw-id-3-1st-bylem-w-volkswagenie-zdecydowalem-kupuje-vw-id-3-1st-max-najdrozszy-wariant-czytelnik/
anon-anon - @vargemp: Parę opcji tam trzeba dodać na start (i wybrać średni akumulato...
@anon-anon: @vargemp: >Zaprojektowane od zera BEV są większe w środku niż to się wydaje ;)

A tak serio - konkuruje ceną. "Elektryk dla mas" itd.

Tesla podchodzi calkiem konserwatywnie do ksztaltu aut. Dlugi przod, spory zwis. W elektryku nie musisz robic z przdu miejsca na najwiekszy silnik, przedni bagaznik jest malo praktyczny. Lepiej wykozystac to miejsce na kabine. Id3 tak wlasbie robi z z tąd srodek jest tylko troche ciasniejszy