Wpis z mikrobloga

Hej. Przy wzroście 180 cm ważę 91 kg. Mam nadwagę. Chcę schudnąć i przybrać masę mięśniową. Nie lubię ćwiczyć na siłownie, jest to dla mnie nudne, a wiem, że podczas redukcji nie buduje się masy mięśniowej. Czy wobec tego mogę redukcję robić na czymś innym? Bieganie? A po spadku powiedzmy do 75 kg zacząłbym chodzić na siłownię i mimo że jej nie lubię, robiłbym to dla mięśni.

Kolejna sprawa. Są gdzieś jakieś przykładowe diety 2300 kcal? Nie lubię gotować, nie lubię eksperymentować, szukam czegoś szybkiego, dobrego i prostego. Da się jeść na oko i chudnąć? Obecnie żywię się pizzą, KFC i McDonalds.

Największym problemem jest i zawsze była dieta. Jestem w tym zielonym i nie mam czasu na edukowanie się, bo dużo pracuję.

#dieta #silownia #odchudzanie
  • 10
Czy wobec tego mogę redukcję robić na czymś innym?


@YourDoom: @YourDoom: Tak, na deficycie kalorycznym

Nie lubię gotować, nie lubię eksperymentować, szukam czegoś szybkiego, dobrego i prostego. Da się jeść na oko i chudnąć? Obecnie żywię się pizzą, KFC i McDonalds.


@YourDoom: To wpisuj to kfc, pizze i mcdonalda. Będziesz głodny chodził pewnie

Nie chcesz ćwiczyć, nie chcesz gotować, chcesz schudnąć...

Catering dietetyczny?
@YourDoom Redukcja to níc innego jak 'kontrolowany' deficyt kaloryczny. Przy czym na redukcji ćwiczy się siłowo aby ograniczyć redukcję masy mięśniowej. Skoro nie masz rozbudowanej muskulatury to nie masz czego chronić.
Na początku da się dobierać dietę 'na oko'. Na początku wystarczy odstawić fast foody, słodkie napoje i słodycze i waga poleci w dół.