Wpis z mikrobloga

Pierwsze co to miernik lakieru, i jeśli jest możliwość na oględziny do mechanika, tylko szukaj takiego km dalej od tego gościa żeby nie było możliwości żeby wciskal kit za flaszkę, bo u mnie dziadek dal sie tak #!$%@? kiedyś xd
A jeśli okaże sie spoko a nie ma rudej na podwoziu to jak będziesz dbal to zrobisz nim troszkę km!
@Spodniegdziekupic: Zaraz ktoś napisz że drogie w utrzymaniu. Silniki to konstrukcja występująca w każdym innym aucie koncerny vag tych lat (nawet dużo części wspólnych z montowanymi poprzecznie). Zawieszenie tył to belka czyli trwałe i tanie (jeśli bez quattro). Przednie zawieszenie trochę gorzej ale też zamienników jest dużo bo to to samo co w Passacie B5 czy A6 C5. To nie A8 że posiada masę części które są dedykowane tylko do danego
@methanex wiesz dla mnie i w 40 letnim aucie jest sens, jeśli chcesz wiedzieć czy po dzwonie w drzewo szpachla z maski ci oczy nie wybije, poza tym a4, e39/e36 i gulfery hah były strasznie traktowane i warto zwracać uwagę na własne bezpieczeństwo
No dobra z tego co widzę to bardziej warto niż nie warto. Nie oczekuję cudow od aut w tych cenie. chce miec czym jezdzic po prostu. oczywiscie ze jak sie uda to cene zbije zawsze lepiej miec wiecej pieniedzy niz mniej. chociaz do 6k zeby zejsc. jak bedzie mozna to pewnie pojade na jakas stacje czy cos i jak ogarne ten miernik to zmierze. Ale nie ma innych aut nawet 100km dalej
@Spodniegdziekupic: Ogólnie fajne auto, jeśli nie jest w strasznym stanie (jakieś drobiazgi, obcierki itd. to norma w tak starym aucie), to ogarnij co będzie do ogarnięcia i będzie śmigać. Silnik ok, choć lubi swoje wypić, ale na gazie to nie będzie dramatu. Nie rozpieszcza ilością miejsca w środku, nadrabia jakością wykończenia - jeśli nie był bardzo rozbity nic nie powinno w środku trzeszczeć.