@Wyrewolwerowanyrewolwer: wg mnie jazda buspasem powinna być dozwolona. Ale jeśli tylko autobus będzie musiał stać przez osobę na buspasie, to takie kary, żeby nie próbowali nawet!
@Wyrewolwerowanyrewolwer: a weź z tym budpasem xD fajnie, bo autobus jedzie po ludzku w 5 minut, a nie 15 z Wałów na Bramę. Ale kierowcy to tam małpiego rozumu dostają
@Dzyszla: Czyli efektywnie - powinna być zakazana, ponieważ egzekwowanie prawa u nas nie istnieje (vel łażenie ludzi po DDR, jeżdżenie rowerem po drogach tam gdzie jest to zabronione, jeżdżenie po chodnikach samochodami, rowerami i cholera wie czym jeszcze, stałe przekraczanie prędkości wszędzie gdzie się da)
@Wyrewolwerowanyrewolwer: Wiesz, jak ktoś widzi, że dojedzie nim do skrzyżowania i skręci nie utrudniając, to czemu nie. Bądź co bądź, wówczas by to faktycznie pomogło. Ale do takiego wykorzystania trzeba inteligencji, a nie na pałę i "jakoś to będzie".
1. Jeżeli na drodze występuje infrastruktura rowerowa - rowery powodują korki. Zalecenia: usunąć DDR/pasy, poszerzyć drogę. 2. Jeżeli na drodze nie ma infrastruktury rowerowej, a istnieją buspasy lub torowiska tramwajowe - komunikacja miejska powoduje korki. Zalecenia: wpuścić tramwaje i autobusy w takie same korki, w jakich stoi transport indywidualny. 3. Jeżeli na drodze nie ma ani buspasów/torowisk, ani infrastruktury rowerowej - piesi powodują korki. Zalecenia: zlikwidować przejścia dla
Gdybym mówił językami ludzkimi i angielskimi, a przepustowości bym nie miał; stałem się jak ojro z funduszy UE brzęczące, albo cymbał na tramwaj dymający.
I choćbym miał dar Januszostwa, i znał wszystkie tajemnice nie-da-się i wszelką umiejętności jak zawczasu unikać planowania roboty, i choćbym miał wszelką wiarę, tak żebym ekrany akustyczne przenosił; a przepustowości bym nie miał, niczym jestem.
ktoś kto wydał zgodę na umieszczenie buspasa jest #!$%@? bo odbiera prawo ludziom, którzy zapłacili za tę drogę, do jeżdżenia po niej
@nowik: Przepraszam, kto zapłacił? Oświeć mnie proszę. Nie wiem jak to wygląda w Gdańsku ale w Warszawie pieniądze na utrzymanie infrastruktury drogowej idą praktycznie wyłącznie z budżetu miasta, które to utrzymuje się głównie z podatków i opłat pobieranych od mieszkańców (a nie z jakiejś mitycznej opłaty paliwowej - rząd
I teraz wszyscy, razem, jednogłośnie:
#gdansk #rower #samochody #polskiedrogi #odwiecznabatalia #
1. Jeżeli na drodze występuje infrastruktura rowerowa - rowery powodują korki. Zalecenia: usunąć DDR/pasy, poszerzyć drogę.
2. Jeżeli na drodze nie ma infrastruktury rowerowej, a istnieją buspasy lub torowiska tramwajowe - komunikacja miejska powoduje korki. Zalecenia: wpuścić tramwaje i autobusy w takie same korki, w jakich stoi transport indywidualny.
3. Jeżeli na drodze nie ma ani buspasów/torowisk, ani infrastruktury rowerowej - piesi powodują korki. Zalecenia: zlikwidować przejścia dla
Gdybym mówił językami ludzkimi i angielskimi, a przepustowości bym nie miał; stałem się jak ojro z funduszy UE brzęczące, albo
cymbał na tramwaj dymający.
I choćbym miał dar Januszostwa, i znał wszystkie tajemnice nie-da-się i wszelką umiejętności jak zawczasu unikać planowania roboty, i choćbym miał wszelką
wiarę, tak żebym ekrany akustyczne przenosił; a przepustowości bym nie miał, niczym jestem.
I choćbym mnie państwo polskie okradło na żywność
@nowik: drogi w mieście budowane są z podatku dochodowego mieszkańców miasta, płacą także ci, co nie mają autek.
@sargento: no i? Bo nie rozumiem nawiązania. Jako mieszkaniec miasta zapłaciłem za drogę, którą nie mogę jeździć.
@nowik: Przepraszam, kto zapłacił? Oświeć mnie proszę. Nie wiem jak to wygląda w Gdańsku ale w Warszawie pieniądze na utrzymanie infrastruktury drogowej idą praktycznie wyłącznie z budżetu miasta, które to utrzymuje się głównie z podatków i opłat pobieranych od mieszkańców (a nie z jakiejś mitycznej opłaty paliwowej - rząd