@scc322: już skończcie z tym #!$%@?, że Kubica jeździ za pieniądze podatnika bo gdyby nie na sponsoring Williamsa i RK, Orlen wydałby ten hajs na marketing tak czy inaczej, zrozumcie to w końcu. PKN zrobił i tak świetny interes na tym. Ty byś pewnie #!$%@?ł tę kasę na bilboardy albo inne gówno specu od marketingu.
@Dutch Efektywność współpracy z Robertem Kubicą potwierdzają także wyniki mediowe projektu. Dzięki działaniom komunikacyjnym oraz aktywności na kanałach społecznościowych PKN ORLEN i ROKiT Williams Racing wygenerowano ponad 152 miliony kontaktów z marką ORLEN (od XI 2018 do VIII 2019) o wartości reklamowej przekraczającej 60 milionów zł (badania IMM i Pentagon dla ORLEN).
@Dutch Według badań instytutu ARC Rynek i Opinia co 6. kierowca przyznaje, że sponsoring zawodnika wpłynął na częstsze korzystanie ze stacji ORLEN, a w przypadku klientów konkurencji taką deklarację złożyło aż 11 %. Sieć detaliczna Koncernu, w której sprzedaż wspierana była loterią z Robertem Kubicą, odnotowała w Polsce 3% wzrost sprzedaży paliw a także wyraźny wzrost sprzedaży produktów pozapaliwowych w pierwszym półroczu, przyczyniając się do rekordowego zysku operacyjnego tego segmentu, który był
@qlimax3: Jak bys jezdzic nie umial i byl ciagle ostatni a mimo to panstwowa spolka zalatwila by Ci gruby hajs i miejsce w F1 to tez bys tak sie szczerzyl
@scc322: Orlen nie jest firma państwowa dzbanie xD skarb państwa ma niecałe 30% udziałów nic więcej. Gdyby nie poszło na Kubice to poszłoby na Dakar, piłkarzy cokolwiek.
#f1 #kubica
@mbwykop: nie "po prostu", a "wreszcie się od nich uwolnił" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
O ile wzrosly przychody Orlenu w zwiazku z Kubica? Twarde dane liczbowe pls
Efektywność współpracy z Robertem Kubicą potwierdzają także wyniki mediowe projektu. Dzięki działaniom komunikacyjnym oraz aktywności na kanałach społecznościowych PKN ORLEN i ROKiT Williams Racing wygenerowano ponad 152 miliony kontaktów z marką ORLEN (od XI 2018 do VIII 2019) o wartości reklamowej przekraczającej 60 milionów zł (badania IMM i Pentagon dla ORLEN).