Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mój facet nie rozumie, że moge nie mieć pieniędzy na kilkudniowy wyjazd nad morze.
Jestem studentką, dorabiam sobie ale wiadomo, że nie są to jakieś duże pieniądze. Wystarczy na opłacenie mieszkania, życie i odłożenie trochę grosza. Kilka tygodni temu byliśmy na małym wyjeździe i wyczerpałam swój wakacyjny budżet, teraz pojawił się pomysł wyjazdu nad morze. Mam trochę zaoszczędzonych pieniędzy ale nie lubię wszystkiego ot tak wydawać ( ͡° ʖ̯ ͡°).
Z jego strony to wygląda inaczej. Kończy studia, pracuje w zawodzie i zarabia dość dobrze. Rodzice opłacają mu mieszkanie więc cała pensja zostaje na zachcianki. Gdy powiedziałam, że mnie po prostu nie stać na taki wyjazd zaproponował, ze mi go opłaci. Tłumaczenie, ze byłoby mi wtedy głupio i wolę na to zarobić, a dopiero później pojechać na nic się zdały :/. Teraz zaczyna wysyłać mi linki hoteli i atrakcji, jak wytłumaczyć żeby do niego dotarło, że nie chcę żeby to on płacił i musimy przełożyć ten wyjazd? (,)
#zwiazki #niebieskiepaski #rozowepaski #wakacje

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie - bogata oferta przez cały rok
  • 19
@AnonimoweMirkoWyznania jedź. On Cie kocha i chce spędzić z Tobą czas miło. Rozumiem, że nie chcesz jeździć za pieniądze chłopaka, ale tu nie chodzi o to. Skoro zarabia dobrze i chce jechać z Tobą to znaczy, że jesteś dla niego ważna. Równie dobrze mógłby wykorzystać te pieniędze w innym celu, a jednak dąży do wyjazdu. To coś znaczy mocnego!