Wpis z mikrobloga

Co robić...

Miałem abonament z umową do 24.08. dnia 13.08 dzwonił do mnie konsultant, było uzgodnione, że umowa będzie przedłużana. Umowa wraz z telefonem miała dojść w przeciągu 2 dni roboczych.

W tym czasie doszedł jedynie drugi numer, który dokupiłem, przez telefon dowiedziałem się, że nie było na magazynie telefonu który chciałem, więc będzie lekkie opóźnienie. Później przyszedł sms, że "zlecenie wymaga dodatkowej weryfikacji". Minął kolejny cały tydzień, nie dostałem żadnej informacji, więc zadzwoniłem.

Okazało się, że telefon który chciałem, jest już niedostępny, nikt mnie o tym poinformować nie raczył, nie ale mniejsza... Ponowiłem wczoraj to przedłużenie, wybrałem inny telefon, kazano mi się w środę spodziewać kuriera.

Dzisiaj SMS, że "dodatkową weryfikacja" do 31.08, na infolinii powiedzieli, że mają jakieś problemy techniczne...

Umowa skończyła się 3 dni temu, operator wykazuje się niekompetencją a ja nie wiem na czym stoję.

Czy ta umowa teraz z automatu się nie przedłuży na tych samych warunkach?

#siecikomorkowe #tmobile #pytanie
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach