Wpis z mikrobloga

@Asheron: Od początku byłem przeciwnikiem wypuszczania co chwila jakichś gównianych dodatków i robienia z tego farming simulatora.
Potrzebowali kilku lat żeby to zrozumieć -_-
@Asheron: A teraz nie był martwy?
Można było grę rozwijać ale w zupełnie innym kierunku i nie kazać sobie płacić za każdy, to może by się skończyło inaczej
@friboo: W WoWa wciąż gra kilka milionów ludzi, więc nie jest to martwa gra.

nie kazać sobie płacić za każdy


Ale wiesz, że grę tworzą ludzie, pracownicy Blizzarda? Mają wszystko robić za darmo? Utrzymywać serwery z własnych pieniędzy?

Gdyby nie wypuszczali żadnych dodatków, wszyscy gracze w końcu by się znudzili, bo nikt nie będzie grał 15 lat w to samo. Dodatki musiały być, dlatego WoW wciąż ma fanów.
Wystarczy dobrze to przemyśleć.


@friboo: to na co czekasz, aplikuj na dyrektora marketingowego czy coś w ten deseń XD #!$%@? anonki z neta widzą lepiej od specjalistów co jest najbardziej korzystne dla ogromenj firmy, riot a blizzard to dwie inne paki i dwa inne biznesplany
@nairoht: Ja nie mówię że zrobiłbym to lepiej, tylko że ten model był dobry 10 lat temu, nie teraz.
Wiele firm daje przykład jak nie zmuszać ludzi do płacenia a robić kupę siana
dwa różne modele f2p z mikroplatnosciami vs p2p bez nich


@efem: z tym, ze #wow to p2p z mikropatnosciami xD

A tak poza tym, to byl juz eksperyment z przejsciem p2p na b2p (obecnie nawet chyba f2p) i skonczyl sie mocno srednio. Wildstar to sie nazywalo :D

Blizz ciagnie sprawdzony sposob poki moze. Dlatego tez (ofc miedzy innymi, bo powodow bylo wiecej) projekt Titan i Wow2 upadly