Wpis z mikrobloga

  • 1
@Caroo: czuję zajebywanie miejsca obiektami,

pousuwaj trochę obiektów z pętel to będzie git.

zrób sobie kolejkę stanów animacji - ja tak robiłem
  • Odpowiedz
@PunkT: @japer: też tak czuję, szukam właśnie :) Pisanie w Javie jednak rozleniwia, potem jak się wraca do takiego C++ to się zapomina o takich przyziemnych czynnościach jak usuwanie obiektów.
  • Odpowiedz
@Caroo: Wbrew pozorom w javie problem istnieje również, tylko zdarza się rzadziej, ale za to jak już się zdarzy to 90% programistów wymięka :)
  • Odpowiedz
  • 3
@KrzaQ2: sprytne wskaźniki np. nie są tak szybkie jak zwykła implementacja.

tylko trzeba pamiętać co się robi i jak. ale jeśli autor nie umie into normalne wskaźniki to niech się pobawi w sprytne.

  • Odpowiedz
@japer: Coby nie być gołosłownym:

Smart pointers are designed to be as efficient as possible both in terms of memory and performance. For example, the only data member in unique*ptr is the encapsulated pointer. This means that unique*ptr is exactly the same size as that pointer, either four bytes or eight bytes.


To jest
  • Odpowiedz