Wpis z mikrobloga

Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się #!$%@?ł. Odcina turbo i dwójką się można czołgać (pewnie ze szkodą dla silnika)

Czekam na lawetę .

350km od domu. 350 km do celu. ¯_(ツ)

Seat Ibiza 2011 1.6 TDI (141tys.km przebiegu) w 2016 już jebnął jeden wtrysk, identyczne objawy. Naprawa (nowy wtrysk) adaptacją programowanie i robocizna + nowy wtrysk =1800zl.

Kończy się moja wiara w diesle. ¯_(ツ)


#motoryzacja #samochody
snwptest - Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się #!$%...

źródło: comment_rsUZiZ3aqr0byyHXLhksX5xuxqEYFsaU.jpg

Pobierz
  • 185
  • Odpowiedz
@snwptest bo na ropę to są traktory a nie samochody. I od już dobrych paru lat koszty eksploatacji diesla przekroczyły koszty eksploatacji benzyniaka. Samochody osobowe z silnikami diesla to ślepy zaułek motoryzacji. Cieszę się, że nadchodzi ich koniec.
  • Odpowiedz
albo jak cywilizowany człowiek nie pchać się w diesla


@terr0r_dr0ne: Niestety, wystarczy wejść na pierwszy lepszy portal z ogłoszeniami żeby zobaczyć, że większość oferowanych aut to diesle, w dodatku są zazwyczaj sporo tańsze od zwykłych benzyn (na pośrednim wtrysku).
  • Odpowiedz
@panczekolady skądś się ta niższa cena bierze, prawda? Ale to tak jak z promocjami w supermarkecie. Wystarczy, że coś jest tańsze o kilka groszy to zejdzie na pniu. To nic, że np. termin przydatności wynosi "pół godziny".
  • Odpowiedz
@snwptest z perspektywy laika samochodowego wiem jedynie, że gdy mieliśmy diesla i mąż zaczynal zdanie "kochanie bo w samochodzie..." to już się bałam ile znowu trzeba będzie wydać. Odkąd mamy benzynę + LPG to poza podstawowa eksploatacją w ogóle nie wiem że mamy samochod.
  • Odpowiedz
Wystarczy, że coś jest tańsze o kilka groszy to zejdzie na pniu.


@terr0r_dr0ne: W tym przypadku jest jednak nieco inaczej. Używane diesle są z reguły sporo tańsze, dużo mocniejsze, a w dodatku można im w łatwy sposób jeszcze zwiększyć moc programem.
  • Odpowiedz
  • 0
@Palukczo dzisiaj panewki to elementy eksploatacyjne za 600 zł wymienisz zanim się obrócą zapytaj właścicieli passat ów 105 KM xd. Poza tym olej zmieniaj co 10 tys i będzie git.
  • Odpowiedz
  • 8
@koleszka2000
@Zielony34
@rabarbarowyStraznik
@zxc0 nie wiem. Raczej nie. Ruszaliśmy dziś i 2:00w nocy.

@walko666
@papaj_21_37
@Wolf1986
@Grzesiek_astronaut
@mulafasaa

@Nie_quatschen
@DonPierto
@Kreation
@PucciniM
@sailor_73
@Hiobe
@sh2dov
@MistrzKoala
@Pangia
@Fritzowski
@maQus
@bazingac3po
@panczekolady
@terr0r_dr0ne
@Kismeth
Dzięki Mirki za słowa wsparcia i rady,także za krytyczne. Tutlamy się lawetą Iveco po A1 do celu,jeszcze ok 150km zostało . Tragedii nie ma. Będzie auto zastępcze tego samego segmentu co padnięty seat (czyli B) -jak podstawią to cykne
  • Odpowiedz
@snwptest: ale mnie teraz załamałeś... jezdze obecnie w203 c klasą w benzynie. Cos sie tam psuje, bo stare wozidło a serwis kosztuje krocie ale zawsze mnie do domu dowiozl nawet jak padła przepływka.. wlasnie chcialem to auto zmienic na cos pewniejszego i padlo na obize 1.6tdi. Na szczescie jewzcze nie kupilem chociaz szukam od dluzszego zasu
  • Odpowiedz
@snwptest: Raczej za bardzo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z doświadczenia widzę, że im więcej cackasz się z samochodem, tym więcej w nie będziesz wkładał hajsu.

  • Odpowiedz
@snwptest: Nieraz możesz dbać a i tak coś walnie, jednak auto mimo 100 dziennie w mieście się porusza, moja rada to przy zmianie auta pomyśleć nad benzyna, ewentualnie z LPG (mój szef sam jeździ na benzyniaku)
  • Odpowiedz
Dod że auto dbanie, nigdy nie pałowane na zimnym, zero ciężkich ładunków, zero pod górkę,od ostatniej wymiany wtrysku na nowy w 2016 r. przejechało bezawaryjnie ok 80tys km,ciągle tankowane Vervą z dodatkiem Skydd BlackArrow uszlachetniacza do diesli wg zaleceń producenta (10ml na każde 10 L paliwa)


@snwptest: Pierdzielisz się z nim jak z małym dzieckiem, a to tylko samochód. Więcej pieniędzy wsadzasz niż jeździsz ¯\_(ツ)_/¯

Jak ma się zepsuć to zepsuje
  • Odpowiedz