Wpis z mikrobloga

Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się z----ł. Odcina turbo i dwójką się można czołgać (pewnie ze szkodą dla silnika)

Czekam na lawetę .

350km od domu. 350 km do celu. ¯_(ツ)

Seat Ibiza 2011 1.6 TDI (141tys.km przebiegu) w 2016 już jebnął jeden wtrysk, identyczne objawy. Naprawa (nowy wtrysk) adaptacją programowanie i robocizna + nowy wtrysk =1800zl.

Kończy się moja wiara w diesle. ¯_(ツ)


#motoryzacja #samochody
snwptest - Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się z---...

źródło: comment_rsUZiZ3aqr0byyHXLhksX5xuxqEYFsaU.jpg

Pobierz
  • 185
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

100 tysięcy i wypalone gniazda zaworów. Lpg fajne ale niestety zmienna jakość gazu niszczy silnik


@TheHamlet: p--------o ludzi, którzy na LPG nie jeździli, albo zakładali u "zbycha" w stodole.

nie robi się jednego wtryskiwacza tylko komplet , pewnie zapytasz dlaczego, ale to sobie wyszukasz w necie


@sailor_73: Amen. Niestety, ludzie w Polsce kombinują, jak koń pod górę. Byle taniej, byle drutować a później zdziwko, że nie działa....
  • Odpowiedz
@Zielony34 no całkiem możliwe, dieslami zbytnio się nie interesowałem, za to mam benzyniaka 1.4 tce, który bezpośrednio pochodzi od Nissana z jakiegoś prostego motoru 1.6 ale skrócono skok cylindrów i dołożyli turbo. Całkiem przyjemnie jeździ ale muszę przyznać że trochę paliwożerny ale to chyba jedyny jego minus- poza tym na aku ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Ja wiem że komplet wtrysków najlepiej zrobić , ale chłopaki ten jeden wtedy 1800 zł kosztował


@snwptest: zanim kupiłeś Diesla, to nie orientowałeś się w cenach? Przepraszam, ale no sam sobie jesteś winien... ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@snwptest a to był koszt nowego czy regenarcji? Bo jeśli to drugie to strasznie dużo, miałem kiedyś E39 530D i tam regenaracja kosztowała o ile się nie mylę ok 400 zł / szt. Na pewno dużo zależy w jakim są stanie i od jakiego producenta, akurat w moim przypadku wyszło bez tragedii a sprawowały się bardzo dobrze. Może dowiedz się właśnie jak wygląda sprawa z regenaracją.
  • Odpowiedz
Seat Ibiza 2011 1.6 TDI (141tys.km przebiegu) w 2016 już jebnął jeden wtrysk, identyczne objawy. Naprawa (nowy wtrysk) adaptacją programowanie i robocizna + nowy wtrysk =1800zl.


@snwptest: ( ͡° ʖ̯ ͡°) wartość mojego gruza. Przerażają mnie te ceny, a przebiegu to praktycznie nie masz, jak nowy.
  • Odpowiedz