Aktywne Wpisy

proweniencja +295

wypopekX +18
Najlepsze w tej nawijce o dezercji jest poziom degeneracji osiągnięty przez wykopków ze szczególnym uwzględnieniem spadkowiczów z #nieruchomosci. Już tłumaczę na czym ta degeneracja polega. W czasie każdego konfliktu zbrojnego istnieli ludzie, którzy się bali i uciekali nie czując w sobie potencjału na bohatera. Normalna ludzka sprawa. Te próby ucieczki kończyły się różnie, ale przyjęte było, że jest to raczej coś wstydliwego, co człowiek później ukrywa przed znajomymi i





Czekam na lawetę .
350km od domu. 350 km do celu. ¯_(ツ)/¯
Seat Ibiza 2011 1.6 TDI (141tys.km przebiegu) w 2016 już jebnął jeden wtrysk, identyczne objawy. Naprawa (nowy wtrysk) adaptacją programowanie i robocizna + nowy wtrysk =1800zl.
Kończy się moja wiara w diesle. ¯_(ツ)/¯
#motoryzacja #samochody
źródło: comment_rsUZiZ3aqr0byyHXLhksX5xuxqEYFsaU.jpg
Pobierz@Fadamaker: A co Ci się z JTD działo, że masz taki uraz?
Też mam jednego Diesla i raczej więcej się nie zdecyduję. Awarii przez 120tys km brak (85tys w rękach taty, 35tys w moich, ogólny przebieg 220tys) ale co z tego, skoro 3.2 V6 240KM LPG (drugie auto) jeździ taniej od
Nowoczesne diesle to naprawdę, w większości przypadków, dobre silniki i na pewno szybko nie znikną
@lunar4: to też nie tak do końca, jak piszesz. Pierwsza sprawa, że trwałość współczesnych rozwiązań ma być c-----a, bo producent by nie zarobił. Kolejna jest taka, że małe silniki Diesla są projektowane z założeniem użytkowania w mieście [1.3 Multijet, 1.4 D4D, 1.6HDI\TDCI, 1.5dCi] i faktycznie w wielu przypadkach nie
Komentarz usunięty przez autora
@Zielony34: To chyba silnik Toyoty.
Jak na razie zauważyłem że na gazie fajnie się lata przez pierwsze trzy lata. Potem niski koszt paliwa zostaje podniesiony przez wszelkiej maści naprawy związane z gazem.
@TheHamlet nie miałem nigdy problemów z silnikiem od strony LPG. Jak miałeś takie luzy, że nie było już szklanek to znaczy, że tam licznik chyba był już któryś raz skręcony...
Od czasów poloneza jeszcze przez Ople, VW, Audi, Daewoo, Renault, Toyota - problemów ZERO. Jeszcze taka sytuacja - auta latem zazwyczaj palone od razu na LPG z pominięciem