Wpis z mikrobloga

Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się #!$%@?ł. Odcina turbo i dwójką się można czołgać (pewnie ze szkodą dla silnika)

Czekam na lawetę .

350km od domu. 350 km do celu. ¯_(ツ)

Seat Ibiza 2011 1.6 TDI (141tys.km przebiegu) w 2016 już jebnął jeden wtrysk, identyczne objawy. Naprawa (nowy wtrysk) adaptacją programowanie i robocizna + nowy wtrysk =1800zl.

Kończy się moja wiara w diesle. ¯_(ツ)


#motoryzacja #samochody
snwptest - Zajebisty urlop. Check engine i symbol świec, czyli pewnie wtrysk się #!$%...

źródło: comment_rsUZiZ3aqr0byyHXLhksX5xuxqEYFsaU.jpg

Pobierz
  • 185
@Insane_Mike: już pisałem, szukaj Laguny III 2.0T w kombi. Moim zdaniem, wygląda lepiej, niż w Hatchu. Silniki 2.0 wolnossące omijaj, nie nadają się do LPG i bywają problemy również na benzynie. Megane mk3 w kombi też można trafić z 2.0T. Citroen C5 miał chyba 2.0 136KM benzynę świetną pod LPG. Ogólnie francuza dorwiesz za fajne pieniądze z dobrym wyposażeniem, a życie jest za krótkie aby jeździć VAGiem :P Ja obecnie śmigam
ze przy jakiś 180 km/h krzyczy w niebogłosy


@R___n: standard. To jest 1.6, nie są to prędkości przelotowe dla takiego silnika. Mój 2.0 F4R też przy 180-200 drze mordę srogo. Mam skrzynię V, więc cudów w kabinie nie ma co oczekiwać....

dobra rada - zmieniajcie rozrząd wraz z KZFR, bo szkoda dwa razy rozbierać, jak padnie po wymianie rozrządu i płacić 2x. Chociaż PODOBNO we Fluence i Megane mk3 poprawili ten
@Zielony34 ciekawostka ( diesle renault laguna ii czy megane ii Clio ii 1.5/1.9 wymiana oleju co 30tys km według producenta) a Mitsubishi 1.9dci lub nissan 1.5dci ( choć w nissanie nie jestem pewien ) co 15-20 tys km
Zupełnym przypadkiem w japońskich autach (z dieslami renault ) było mniej przypadków obróconych panewek i rozwalonych turbin
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sailor_73: gówno prawda, w tych tdi potrafiły się zepsuć pojedyncze wtryskiwacze, nie na skutek zużycia, a na skutek indywidualnych awarii. Silniki te nie lubią ropy premium co ciekawe.
W przypadku takiej awarii spokojnie można wymienić tylko zepsuty wtrysk. Co innego jak wszystkie leją
@Zielony34: 2.0tdi tez jest nie fajny. Chętnie przeskoczyłbym na c5 2,7 lub 3.0 hdi. Jak powiedziałem w pracy, ze zmienię na cytrynę. To janusze od razu najgorsze auta na f. Jeden expert zaczął mówić, ze f to gowno o co oni dali motoryzacji. To mu mówię kto dał Common raila? A on mówi, ze Bosch. Wiec koniec rozmowy z ekspertem. Oczywiście 90 załogi to użytkownicy Vagow. Jeżdżą bo tanio jest.
@snwptest: No to pech, 1.6 TDI to raczej chwalony silnik i nic złego mu się raczej nie dzieje. Oczywiście typowy polaczek (nie mówię, że akurat ty, żeby nie było) chciałby, żeby wszystko dobijało do miliona przebiegu jak 1.9 TDI 1Z i przepalało mieszankę mixolu z olejem opałowym i Kujawskim po pięciu smażeniach, te czasy już jednak minęły. Niemniej 1.6 TDI czy 2.0 TDI na Common Railu robią po 400 tysięcy bez
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@snwptest: sam ostatnio przerabiałem ten temat. Zresztą sam się wypowiadałeś u mnie w temacie. Współczuję. Tylko ja zamiast kupna nowego wtrysku regenerowalem go. A też wołali podobna cenę za nowy. A za regenerację zapłaciłem 550zl za sztukę.