Aktywne Wpisy
stormi +51
ocencie moja dupe, kazda ocena ponizej 10 dostaje bana
dzikiwonsz21 +3
Szukam samochodu tak do 10tys zł (to tylko na samochód, na pierwsze naprawy jakieś 2-3tys), moje wymagania to:
- tempomat
- podgrzewane siedzenia
- skórzana jasna tapicerka
- trwały mało awaryjny silnik, ale też żeby miał trochę mocy, a nie 15sekund do setki
- automatyczna klimatyzacja
Słucham państwa, co polecacie?
Z tego co zdążyłem przejrzeć rynek, to w oko wpadło mi kilka modeli:
- skoda superb 1
- rover 75
- jaguar
- tempomat
- podgrzewane siedzenia
- skórzana jasna tapicerka
- trwały mało awaryjny silnik, ale też żeby miał trochę mocy, a nie 15sekund do setki
- automatyczna klimatyzacja
Słucham państwa, co polecacie?
Z tego co zdążyłem przejrzeć rynek, to w oko wpadło mi kilka modeli:
- skoda superb 1
- rover 75
- jaguar
Czekam na lawetę .
350km od domu. 350 km do celu. ¯_(ツ)/¯
Seat Ibiza 2011 1.6 TDI (141tys.km przebiegu) w 2016 już jebnął jeden wtrysk, identyczne objawy. Naprawa (nowy wtrysk) adaptacją programowanie i robocizna + nowy wtrysk =1800zl.
Kończy się moja wiara w diesle. ¯_(ツ)/¯
#motoryzacja #samochody
@snwptest: no niestety, czasy bezawaryjnych TDI się skończyły. Solidny mały Diesel to 1.6Hdi\TDCI, albo 1.5Dci 110KM.
@snwptest: przy tych cenach ropy, to lepiej kupić wolnossące 1.6 + LPG. Ja latam w trasy i mam od zawsze LPG, taniej się nie da, z tym, że silnik troszkę mocniejszy.
Diesle poleciały w cenach ostro, dzisiaj Diesla kupisz nie raz o
@Zielony34: potwierdzam. Przejeździłem 13 lat bez awarii i 300 tysięcy km. A spalanie jakie piękne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Palukczo: jak się zmienia olej co 10 tysięcy, nie co 15 jak #!$%@?ą na forach Renault, to nie ma problemów z panewkami. Te silniki w dużej Lagunie III kręcą po 400 tysięcy bez awarii, FAP tam też jest bezobsługowy. Wersja 110km jest poprawiona. Pomimo jednak tego, i
Poza tym takie rzeczy niestety powinno się wymieniać kompletami, bo skoro 1 wtrysk pada to zaraz padnie kolejny... ale niestety, to koszty takie jak pół auta. Weź tu mądrze wybierz.
@janushejro: nie wiem, w jaką kwotę celujesz, ale polecam klasyczne F4RT od Renault, czyli 2.0T od 170-204KM. Kapitalnie się to gazuje, a dynamikę możesz sobie na YT zobaczyć.
@RzaoPaulo: bardzo udany silnik w tej pojemności, to 1.6 Multijet od Fiata 105KM. TDI się
@koleszka2000: od 2008r bodajże wszystkie Diesle są robione w kooperacji z Nissanem należącym do Renault. Owoc takiej współpracy, to 2.0Dci, która zawstydza bezawaryjnością i kulturą pracy TDi, czy HDi od konkurencji z tych roczników. Wersje 130 i 150KM fajnie się mapują i spokojnie pod 170 i 190KM idzie z nich zrobić bez uszczerbku na trwałości podzespołów.
@Insane_Mike: gdybyś miał z 5k więcej, to od strzał poleciłbym Lagunę III 2.0T 204KM. Szukaj Megane III z 2.0Tce 180KM, może coś wyrwiesz. Solidne samochody.