Wpis z mikrobloga

@Saturday_Night myślę, że jak najbardziej. Nie znam się na cenach toyot, bo nigdy nie szukałem tej marki na żadnym portalu ale takie auto + lpg to będziesz jeździć za grosze. Teściowa ma toyotę ale Yariske, dość starą z automatem, i jest póki co bezawaryjna.
  • Odpowiedz
@Saturday_Night mam w dieslu, więc na temat silnika sie nie wypowiem. Ogólnie auto bezobsługowe, 300k niedlugo i nic sie nie zepsulo.
Z minusów to slabe hamulce, zawieszenie slabe(chociaż u mnie kombi).
Jako auto na dojazdy do pracy swietne i niezawodne.
Jako pojazd majacy dawać frajdę z jazdy to średni.
  • Odpowiedz
@Saturday_Night wynudzisz sie przy niej jak jasna cholera. Czy to dobre auto na początek? Rozsądne, to na pewno, ale pierwsze auto powinno dawać radość, takie miłe uczucie gdy co rano idziesz na parking i go widzisz. Taka toyota ci tego nie zaserwuje niestety. Jeszcze zależy ile masz lat ale ja mając 10k w kieszeni i wybór, to popatrzylbym np na hyundai coupe, 407/406 coupe, 307cc, opla astre2 coupe bertone , takie autka
  • Odpowiedz
@Saturday_Night dobry samochod.
Typowo japonski- niezawodny,ale nudny i praktyczny.
Z lpg bywa roznie- zalezy od instalacji. Swego czasu silniki vvti nie lubily gazu,ale jezeli to jest gaz nowszej generacji nie powinno byc wiekszych problemow.
Uwazaj na modele bez klimy- takie tez wyjezdzaly z fabryki
  • Odpowiedz
@Saturday_Night: uważaj na silniki przed 2005 rokiem, brały olej i to czasem bardzo dużo. LPG to konieczność częstszej regulacji luzu zaworowego, ktora w Toyotach jest droga. Jeśli auto już lata długo na LPG, to spodziewaj się kaszany z zaworami, bo mało kto to ogarnia niestety i nic nie ruszają przez lata. Ja bym gaz w tym aucie odpuścił i szukał tylko 2005+ wtedy będziesz zadowolony, ale tylko kl wtedy, gdy masz
  • Odpowiedz
wynudzisz sie przy niej jak jasna cholera


@Kick_Ass:

niezawodny,ale nudny i praktyczny


@vegetassj1: