Wpis z mikrobloga

Jestem programistą PHP i świadczę usługi projektowania oraz tworzenia stron internetowych z równoczesnym przygotowaniem SEO. Dzięki temu strona już od początku będzie przyjazna Google, a biznes klienta będzie bogatszy o użytkowników, którzy znajdą go łatwiej.

Jestem freenalcerem. Zależy mi na ciekawych projektach, dlatego projektuję indywidualnie. Nie opieram się na szablonach, ponieważ chcę dawać czysty produkt o wysokiej jakości. Ściśle współpracuję z klientem i daję indywidualną wycenę.

Przyjmuję zlecenia z całej Polski i wystawiam faktury VAT.

Koniecznie sprawdź mnie na https://royalcode.eu.

Będę wdzięczny za feedback i polecenie. Daję gwarancję jakości - zależy mi na poleceniach moich klientów.

#webdesign #webdev #tworzeniestron #webdeveloper #programista15k #programowanie #programista #php #wordpress #shoper #prestashop #seo
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bisarion: Myślę, że w sekcji o tobie najmniej istotnie jest to czego fanem jesteś, a dałeś to w pierwszym wierszu. To, że jesteś fanem MMORP jest ważniejsze od tego, że programujesz w PHP albo, że jesteś skrupulatny?

Nie masz favicona na stronie
  • Odpowiedz
@Bisarion: każdy kiedyś zaczynał i to jest ok, tylko jeśli to nie jest zadanie na studia a faktyczny sposób szukania klientów to jakby to tak delikatnie napisać - będzie Ci potrzebne naprawdę dużo szczęścia na obecnym etapie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@getin: pewnie że warto. Strony dla januszy typu wizytówki nie potrzebują cms-a jak się wszystkim wmawia. Wordpress to shit, który jest podatny na ataki. Powinni to zaorac, zaprojektowac jeszcze raz, zrywając kompatybilność
  • Odpowiedz
@Bisarion: Nie idź w tą stronę, rynek stron dla januszy jest najgorszym rynkiem w IT.