Wpis z mikrobloga

Czołem, Mirki i Mirabelki!

Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim studiem indie zlokalizowanym w Olsztynie. Kilka dni temu wypuściliśmy naszą pierwszą większą grę - Down to Hell - w Early Access na Steamie. Z tej okazji mamy dla was #rozdajo 3 kluczy na Steam!

Losujemy przez #mirkolos, wystarczy jedynie zostawić plusika, skoro sami jesteśmy zieloni, to zielonki też biorą udział!

Plusować można do 29.04.19 do godziny 12:00, czyli do poniedziałku, niedługo po zakończeniu konkursu ogłosimy wyniki.

Parę słów o naszej grze - jest to klimatyczny slasher 2D z elementami platformowymi, w którym głównym mięsem jest walka z potężnymi bossami. Wyróżnia nas specyficzny styl graficzny oraz wysoki poziom trudności. Jeżeli lubicie wyzwania rodem z Dark Souls, klimat Berserka i muzykę metalową - poczujecie się jak w domu. Podczas walk z bossami będą przygrywać wam zespoły Koronal i Decapitated, a w kolejnych update’ach, w ramach rozwijanego Early Accessu, także inne, bardzo dobrze znane kapele metalowe, o których póki co nie możemy wam powiedzieć ;)

Jesteśmy grupą młodych ludzi obeznanych z rynkiem gier, także cenimy sobie wszystkie uwagi od społeczności. Kupując grę w Early Accessie macie realny wpływ na rozwój produkcji, robimy grę dla graczy, więc naturalnym procesem jest dla nas słuchanie community i wprowadzanie zmian dla nich, w końcu w grach liczy się zabawa.

Zdajemy sobie sprawę, że nie mamy polskiego języka na Steamie i bijemy się w pierś, w związku z tym w najbliższym updejcie, w następnym tygodniu, dodajemy nasz ojczysty; niestety indie gamedev kieruje się prawami: najpierw robimy wszystko co najważniejsze, a potem drugie wszystko co najważniejsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W Early Accessie znajdziecie kompletną pierwszą krainę, w której do pokonania będą fale wrogów, sporo elementów platformowych i 3 walki z bossami. Obecnie na Steamie trwa promocja -10%, a domyślnie cała gra będzie składała się z 5 krain i 20 bossów (ʘʘ), także oferujemy wam konkretny #cebuladeals.

Oprócz Steama zaistniejemy wkrótce również na Nintendo Switch, nie możemy podać konkretnej daty, ale nie jest to odległa przyszłość.

Obserwujcie nasze tagi #downtohell i #reddevstudio - będziemy informować was na bieżąco o rozwoju gry i kolejnych #rozdajo.

Zapraszamy na naszą stronę na Steam:

https://store.steampowered.com/app/961040/Down_to_Hell/

Oraz na naszego Discorda, na którym kontaktujemy się z fanami o każdej porze dnia i nocy:

https://discord.gg/VS7aBMx

A także na nasze media społecznościowe:

Facebook - https://www.facebook.com/reddevstudio/
Twitter - https://twitter.com/RedDevStudio1

Do zobaczenia na drodze do piekła!

#rozdajo #gry #metal #decapitated #koronal #mirkolos #pcmasterrace #steam #gamedev #indie #indiegamedev
RedDevStudio - Czołem, Mirki i Mirabelki! 

Jesteśmy Red Dev Studio - niewielkim st...

źródło: comment_BzD7gUlOAX3FGCXAicyC3Pgp63TL2ndV.jpg

Pobierz
  • 98
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@chinskitranslator: ja z kolei lubię przekładać na polski rzeczy, których naprawdę tłumaczyć się nie powinno - "cynglowanie" to naprawdę wspaniała alternatywa dla "triggerowania"! Efekt uboczny jest taki, że nie wyleczę się już nigdy z mówienia i pisania "Małgorzata Thaczerowa". ;)
  • Odpowiedz
@chinskitranslator: :P nikt nie kazał klikać w spoiler.
A moim zdaniem sensowne tłumaczenie to "Ku otchłani", z tym, że źle to wygląda (ale brzmi OK)
(EDIT: teraz się przyjrzałem - ta postać z "Herosów 3" jawi się niczym podpowiedź takiego właśnie tłumaczenia, bo ten zamek to był chyba Abyss, co nie?).
  • Odpowiedz
@Pantokrator: pic rel to czart z miasta Inferno, otchłań jest jak dla mnie inaczej wybrzmiewająca coś niczym bezdenna wyrwa w której mało co widać a ciągnie się kilometrami w dół, z piekłem ma to trochę wspólnego ale tak bardziej na trochę innym torze.

Jakoś dla mnie zamysł "ku inferno" jest ok, ale brzmi tak sobie, za to "ku infernu" niepoprawnie obśmiewająco heh.
  • Odpowiedz